تاریخ : Mon 30 Mar 2020 - 15:12
کد خبر : 38918
سرویس خبری : ورزش

کدام تیم‌های لیگ برتری دستور ستاد مبارزه با کرونا را نقض کردند؟

«فرهیختگان» گزارش می‌دهد

کدام تیم‌های لیگ برتری دستور ستاد مبارزه با کرونا را نقض کردند؟

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» در این مدت نساجی، تراکتور و سپاهان جزو تیم‌هایی بودند که در زمان دستور به تعطیلی تمرینات در خفا به کار خود ادامه دادند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، با شیوع ویروس کرونا تمامی فعالیت‌های ورزشی به حالت تعلیق درآمده و تمرینات تیم‌های ورزشی نیز تعطیل شده است.

در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس برخی از تیم‌ها عواقب اقدامات‌شان را جدی نگرفتند و به تمرین پرداختند اما با جدی شدن اوضاع و البته با دستور ستاد مبارزه با کرونا، اکثرشان بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی خود تمرینات را تعطیل کردند.

این در حالیست که در همین مدت اخیر نیز برخی تیم‌های لیگ برتری دستورات و ابلاغیه‌ها را جدی نگرفتند تا جایی که مازیار ناظمی رییس روابط عمومی وزارت ورزش نسبت به این موضوع انتقاد کرد و سربسته یک تیم را تهدید به عواقب قضایی این رفتار کرد.

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» در این مدت نساجی، تراکتور و سپاهان جزو تیم‌هایی بودند که در زمان دستور به تعطیلی تمرینات در خفا به کار خود ادامه دادند که البته تراکتور و نساجی با آغاز سال نو تمرینات را تعطیل کردند اما سپاهانی‌ها به تمرینات‌شان ادامه دادند که آنها نیز بعد از هشدار سخنگوی وزارت ورزش مجبور به تعطیلی تمرینات‌شان شدند.