تاریخ : Sat 28 Mar 2020 - 22:59
کد خبر : 38865
سرویس خبری : دانشگاه

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی برای دانشجویان در ایام فراغت

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی برای دانشجویان در ایام فراغت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: به‌منظور غنی‌سازی و بازدهی مفید ایام فراغت دانشجویان، این معاونت مسابقه بزرگ کتابخوانی با جوایز ویژه تدارک دیده است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، عباسعلی اکبر‌زاده مرشدی در گفتگو با آنا با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها اظهار کرد: به‌منظور تشویق هرچه بیشتر دانشجویان و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی پنج کتاب، پنج مسابقه و ۱۵ جایزه ارزنده هدیه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برای دانشجویانی است که با مطالعه کتاب‌های پنجره چوبی، پنج‌شنبه فیروزه‌ای، خون دلی که لعل شد، روزی که شهید شدم و یادت باشد در مسابقه حضوری که پس از ایام نوروز برگزار خواهد شد شرکت کنند.

وی افزود: به نفرات نخست برگزیده در هر کتاب ۵۰۰ هزار تومان، نفرات دوم هر کتاب ۳۰۰ هزار تومان و نفرات سوم هرکتاب ۱۰۰ هزار تومان تقدیم خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزاری مسابقه هنری دیگری با عنوان «کرونا، فرصت‌ها و تهدیدها» را یادآور شد و گفت: این مسابقه در چهار بخش ویژه کودکان، مقطع ابتدایی، متوسطه و دانشگاه مخصوص دانش‌آموزان سما، فرزندان همکاران و دانشجویان است.

اکبر‌زاده مرشدی ادامه داد:  شرکت‌کنندگان در چهار قسمت خاطره، داستان، دلنوشته و شعر باید آثار خود را تا نیمه فرودین ماه ارائه دهند، که به برگزیدگان هدایای  ارزنده نقدی تقدیم خواهد شد.