تاریخ : Sat 28 Mar 2020 - 13:38
کد خبر : 38852
سرویس خبری : دانشگاه

تولید ماسکی با الیاف نانو در دانشگاه آزاد بوشهر

عبداللهی در گفتگو با «فرهیختگان» مطرح کرد:

تولید ماسکی با الیاف نانو در دانشگاه آزاد بوشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: یکی از شرکت های دانش بنیان به نام شرکت پریچهر ماسکی با الیاف نانو تولید کرده و در اختیار مردم قرار داده است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، دکتر اسماعیل عبداللهی در گفتگو با «فرهیختگان» درباره فعالیت های ستاد مبارزه با کرونا اظهار کرد: پس از ابلاغ بخش نامه ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تشکیل شد و پس از تشکیل جلسات بین واحدهای استان هماهنگی هایی برای چگونگی ورود دانشگاه به این مورد برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه ظرفیت هایی که در استان وجود داشت باعث شد که دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر همکاری با ستاد استانی داشت محلول ضدعفونی کننده دست  صورت در واحد رئیس علی دلواری با همکاری سپاه امام صادق (ع) تولید شد و هم اکنون در حال تولید است و بین داروخانه ها و مراکز درمانی توزیع می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: یکی از شرکت های دانش بنیان به نام شرکت پریچهر ماسکی با الیاف نانو تولید کرده است و در اختیار مردم قرار می گیرد.

عبداللهی عنوان کرد: ضمن اینکه از امکانات دانشگاه برای بهره مندی ستاد مبارزه با کرونا استفاده شده است . دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر متناسب با ظرفیتی که داشت یک دستگاه آمبولانس در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار داد که الان در مراکز بهداشتی فعال است.

وی گفت: واحدهای دشتستان و بوشهر اماکنی را که می توانستند برای بیماران کرونا قرار دهند در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار دادند.