تاریخ : Wed 25 Mar 2020 - 16:40
کد خبر : 38791
سرویس خبری : دانشگاه

ضرورت ارتقای ظرفیت خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین

آقامیری در بازدید از بیمارستان امیرالمومنین:

ضرورت ارتقای ظرفیت خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بر ضرورت ارتقای ظرفیت خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین تأکید کرد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران به همراه دکتر سیدحمید جمال الدینی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران صبح امروز با حضور در بیمارستان امیرالمومنین از بخش های مختلف این بیمارستان به ویژه کادر درمانی ارائه دهنده به بیماران کرونایی با هدف ارتقای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا بازدید کردند.

دکتر آقامیری، در این بازید علاوه بر پیگیری و بررسی مشکلات پرسنل حاضر در بخش مراقبت از بیماران کرونایی، در خصوص ایجاد زیرساخت ارائه خدمات بیمارستانی از جمله بحث ایجاد مرکز تشخیص سرطان و تکمیل ظرفیت تصویربرداری و آنژیوگرافی با توجه به موقعیت سوق الجیشی این بیمارستان تأکید کرد.

وی افزود: از آنجا که این بیمارستان ۱۰۰ تخت فعال دارد به عنوان بیمارستان پشتیبان بحران در شهرداری منطقه ۱۶ انتخاب و امکان استفاده از شرایط خاص غیر از ظرفیت موجود را دارد.

دکتر آقامیری در پایان، بر دستورالعمل حمایتی کادر درمانی بر تسریع اجرای مصوبه حمایتی گروه مرتبط با بیماران کرونایی تأکید کرد.