تاریخ : Sun 15 Mar 2020 - 15:13
کد خبر : 38430
سرویس خبری : دانشگاه

تولید 10 هزار ماسک در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد

تولید 10 هزار ماسک در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تولید 5 تا 10 هزار ماسک با کمک سپاه پاسداران در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، دکتر کرم الله جانی پور در گفتگو با «فرهیختگان» اظهار کرد: از ابتدا که بیماری کرونا مطرح شد بلافاصله با هماهنگی معاونت علوم پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اقدام به ایزوله کردن دانشگاه کردیم.

وی افزود: یکی از دانشجویانی که در بیمارستان کار می کرد مشکوک به بیماری بود که بلافاصله او را در بیمارستان قرنطینه کرده و سپس خوابگاه و محیط های اطراف را ضدعفونی کردیم ولی خوشبختانه پس از انجام آزمایش، جواب آزمایش این دانشجو منفی شد. البته پیشگیری های لازم را انجام داده بودیم.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بر حسب دستور دانشگاه کادر دانشگاه را تعطیل و تمامی محیط و فضای دانشگاه را ضدعفونی کردیم ستاد خاص پیشگیری مبارزه با کرونا را تشکیل دادیم و تمام نکات ایمینی را رعایت کردیم.

وی ادامه داد: جزو اولین دانشگاه هایی بودیم که کلاس های آموزش مجازی را تشکیل دادیم و با توجه به اینکه دانشجویان به روستاهایشان رفتند و به سختی می توانستند از کلاسهای مجازی استفاده کنند اما توانستیم تاحدودی این کلاسها را برگزار کنیم.

جانی پور گفت: آزمایشگاه دانشگاه را بررسی کردیم و طی بازدید سپاه پاسداران از این آزمایشگاه قرار شد که به زودی از تجهیزات این آزمایشگاه در آینده استفاده کنند و با کمک سپاه پاسداران در روزهای آینده چیزی حدود 5 تا 10 هزار ماسک تولید خواهد شد.