تاریخ : Tue 10 Mar 2020 - 19:20
کد خبر : 38275
سرویس خبری : ورزش

در این مدت فقط فرافکنی و مظلوم‌نمایی کردید

بیانیه هیات‌مدیره پرسپولیس علیه انصاری‌‌فرد؛

در این مدت فقط فرافکنی و مظلوم‌نمایی کردید

هیات‌مدیره پرسپولیس خطاب به انصاری‌‌فرد تاکید کرد: در 6 ماه گذشته در مصاحبه‌ها فقط به مساله مشکلات موجود و پیش رو و وعده‌های مکرر اکتفا کردید که همگی در راستای فرافکنی و مظلوم‌نمایی بود.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه‌ای منتشر کرد. در بخشی از این بیانیه خطاب به مدیرعامل مستعفی آمده است: «در شهریورماه با تصویب هیات‌مدیره و با اعلام اینکه از همه شرایط و وضعیت باشگاه مطلع هستید، قبول مسئولیت کردید و اظهار داشتید همه راهکارهای لازم برای پیشبرد امور را دارید، در‌حالی‌که در 6 ماه گذشته در مصاحبه‌ها فقط به مساله مشکلات موجود و پیش رو و وعده‌های مکرر اکتفا کردید که همگی در راستای فرافکنی و مظلوم‌نمایی بود.

در نیم‌فصل راسا نسبت به جذب بازیکنان خارجی اقدام نموده و علاوه‌بر کتمان جزئیات مدت و رقم قراردادها به توصیه‌های هیات‌مدیره مبنی‌بر توجه به سوابق برخی بازیکنان توجهی نکردید که منجر به ترک تیم توسط بازیکن در شرایط حساس شد.

برخی از فرصت‌های تبلیغاتی و درآمدزایی با قول و قرار شفاهی واگذار شد و وقتی صحبت از قرارداد پیش آمد و شرایط غیرقابل قبولی در آن وجود داشت که اصلا قابل پذیرش نبود، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردید و درنتیجه در حوزه اقتصادی باشگاه کسب و جذب درآمدهای پایدار را به زیان‌های انباشته تبدیل نمودید.

قراردادهایی با برخی حامیان مالی منعقد کردید که تا امروز هیات‌مدیره از جزئیات آن بی‌خبر است و فرصت‌های خوب درآمدزایی از دست رفته، که جبران آن در باقی‌مانده فصل بسیار سخت است و این مغایر وعده‌های شماست.

استقراض از اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه چک‌های تضمین (که غیرقانونی است) و ایجاد تعهدات در سر رسیدهایی که امکان تادیه وجه وجود ندارد را جایگزین تحصیل درآمدهای پایدار، مشخص و پاک نمودید. در‌حالی‌که این مورد درحوزه اختیارات قانونی و مشروع مدیرعامل نبوده است. نمونه‌های بیشتری را می‌توان مثال زد اما به‌همین بسنده کرده و منتظریم در جلسه کارشناسی پاسخ‌ها را دریافت کنیم، بدیهی است تاکیدات هیات‌مدیره جهت پیشبرد بهتر امور در چارچوب قوانین و مقررات جاری بوده و هست.»