تاریخ : Thu 27 Feb 2020 - 02:25
کد خبر : 37860
سرویس خبری : جامعه

دل نوشته یک پرستار برای بیماران، مسئولین و مردم

دل نوشته یک پرستار برای بیماران، مسئولین و مردم

برای عبور از این بحران تنهاتون نمی‌داریم، پای کار هستیم حتی اگه هشت ساعت بدون آب و غذا یا هرچیزی که حق طبیعی هر انسانی هست، سرپا باشیم، منتی سر کسی نداریم چون این شغل ماست.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، خدایا تو شاهدی که کم‌کاری نمی‌کنیم می‌جنگیم، برای عبور از این بحران تنهاتون نمی‌داریم، پای کار هستیم حتی اگه هشت ساعت بدون آب و غذا یا هرچیزی که حق طبیعی هر انسانی هست، سرپا باشیم، منتی سر کسی نداریم چون این شغل ماست.

اما...

از مسئولین انتظار داریم نسبت به ما و سلامتیمون بی تفاوت نباشن و با دادن تجهیزات کافی و در نظر گرفتن شیفتای کمی سبک‌تر تو این بحران، ما رو کمک کنن، نه اینکه انتظار شیفتای هجده نوزده ساعته از ما داشته باشن تو این وضعیت.

از مردمی که داریم برای تامین سلامتیشون تلاش می‌کنیم فقط انتظار داریم تلاش ما رو با بی‌فکری جواب ندن و نکات بهداشتی رو که همه جا داره صحبت میشه رو انجام بدن، نه اینکه بریزن تو جاده‌های شمال.

یه کم دیگه همت کنیم پرونده کرونا رو هم می‌بندیم، به آمارای بزرگ‌نمایی شده اعتنایی نکنید،هم آمار مبتلایان و هم آمار فوتی‌‌های همین بیمارستان ما خیلی خیلی پایین تر از عددهاییه که بعضی جاها اعلام می‌کنن.

به اندازه‌ای که مجبور باشید نکات بهداشتی رو رعایت کنید از این بیماری بترسید، نه بیشتر،خدا حواسش به هممون هست.