تاریخ : Sun 16 Feb 2020 - 12:00
کد خبر : 37451
سرویس خبری : ورزش

مدیرعامل نساجی نه تایید کرد، نه تکذیب!

«فرهیختگان» بررسی کرد؛ برکناری مهاجری از نساجی و حضور کریمی چقدر جدی است؟

مدیرعامل نساجی نه تایید کرد، نه تکذیب!

پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد که مطرح شدن نام علی کریمی برای هدایت نساجی تنها در حد حرف است و باشگاه هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به جادوگر فوتبال کشور ارائه نداده است، اما ظاهرا تصمیم برای تغییر در تیم نساجی جدی است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، تیم نساجی مازندران این روزها حال و روز خوشی ندارد و با توجه به احیای شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان در نیم‌فصل دوم و کسب نتایج خارج از تصور، ناقوس سقوط بدجوری بیخ گوش نماینده قائمشهر به صدا درآمده و مدیران این تیم را بر آن داشته که با ایجاد شوکی بزرگ به تیم، ادامه راه لیگ نوزدهم را برای نساجی‌ها هموارتر کنند. دیروز خبر‌های جسته‌گریخته‌ای در برخی رسانه‌ها منتشر شد که حکایت از قرار داشتن نام علی کریمی در لیست کاندیداهای سرمربیگری نساجی داشت و این به آن معناست که نیمکت این تیم باید به‌زودی با مهاجری خداحافظی کند. با توجه به این اخبار تلاش کردیم تا از آخرین اخبار و احتمالات نیمکت سرخپوشان قائمشهری گزارشی تهیه کنیم که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید.

 جلسه مالک با سرمربی بعد از تساوی پر حرف و حدیث؟

با اینکه تلاش زیادی کردیم که با رضا مهاجری، سرمربی این فصل نساجی تا به این جای کار گفت‌وگویی انجام بدهیم، اما او بر این باور بود که تمام گفتنی‌هایش را در کنفرانس خبری بعد از بازی اعلام کرده و حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد، اما نزدیکان این مربی مدعی شدند که موضوع جدایی این مربی از نساجی صحت ندارد و مهاجری همچنان و با قدرت به کار خودش در این تیم ادامه می‌دهد. راوی می‌گوید: «بعد از دیدار مقابل پارس‌جنوبی جم و اعلام کناره‌گیری مهاجری از نساجی، حدادیان مالک باشگاه جلسه فوری با این سرمربی برگزار کرد و از او خواست که فکر جدایی‌اش را از سر بیرون کند و با قدرت به کارش ادامه بدهد. مهاجری هم پذیرفته که باید کار نیمه‌تمام خود را در این تیم به خاتمه برساند و عنوان داشته که طرح مسائلی مثل کمبود زمین و امکانات مشکلی را حل نمی‌کند چراکه تیم باید تحت هر شرایطی نتیجه بگیرد.»

 حدادیان همه چیز را به مدیرعامل واگذار کرد

برای اینکه از صحت و سقم جلسه مطرح شده بعد از بازی با پارس‌جنوبی جم باخبر شویم با حدادیان، مالک جدید نساجی تماس گرفتیم. او که در مسافرت خارج از کشور به سر می‌برد از صحبت درخصوص شرایط تیم و این جلسه خودداری و اعلام کرد درخصوص مسائل تیم و کادر فنی علی امیری، مدیرعامل باشگاه اظهارنظر می‌کند. با توجه به حضور مالک باشگاه نساجی در خارج از کشور، باید دید که طرح موضوع جلسه میان او و مهاجری حقیقت داشته یا اینکه تنها برای برداشتن فشار از روی دوش سرمربی نساجی مطرح شده است.

 باشگاه زیر بار جلسه نرفت

علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی شخص دیگری بود که می‌توانست گره کلاف سر درگم این تیم را از هم باز کند. مدیرعامل باشگاه قائمشهری لیگ‌برتر از شنیدن خبر جلسه با سرمربی تیم بعد از اعلام جدایی‌اش از نساجی متعجب شد و به «فرهیختگان» گفت: «فکر می‌کنم اساسا این اخباری که به شما منتقل شده وجود خارجی نداشته است چراکه نه آقای مهاجری قصد جدایی از نساجی را دارد و نه باشگاه برای اینکه ایشان را متقاعد به ماندن کند جلسه‌ای برگزار کرده است.»

با همین جملات می‌توان متوجه شد که به احتمال زیاد تیم بعدی که در لیگ‌برتر نیمکتش دچار تغییر و تحول خواهد شد نساجی است. البته امیری در ادامه صحبت‌هایش کمی اظهاراتش را تلطیف می‌کند: «این درست است که آقای مهاجری گزینه اصلی باشگاه برای ادامه فعالیت هستند و نظر باشگاه حفظ ایشان است، اما ما هنوز برای آینده نساجی به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و شاید بهتر باشد در این خصوص امشب با یکدیگر گفت‌وگو کنیم.»  امیری درخصوص اینکه آیا حضور علی کریمی در لیست کاندیدای سرمربیگری نساجی صحت دارد هیچ اظهارنظری نکرد و تاکید کرد که برای روشن شدن وضعیت این تیم خوب مازندرانی کشورمان باید همچنان منتظر بمانیم

 موضوع کریمی هنوز در حد حرف است

پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد که مطرح شدن نام علی کریمی برای هدایت نساجی تنها در حد حرف است و باشگاه هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به جادوگر فوتبال کشور ارائه نداده است، اما ظاهرا تصمیم برای تغییر در تیم نساجی جدی است.

* نویسنده:   آرش محمدی، روزنامه‌نگار