تاریخ : Sun 09 Feb 2020 - 12:21
کد خبر : 37246
سرویس خبری : دانشگاه

جشنواره فرهنگی هنری «زیبانو» در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی هنری «زیبانو» در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی هنری «زیبانو» به همت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جشنواره فرهنگی هنری «زیبانو» با محوریت کتاب «کدام زیبایی؟ کدام استاندارد؟» به همت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی هنری «زیبانو» با محوریت کتاب «کدام زیبایی؟ کدام استاندارد؟» تلاش دارد نگرشی ساده و نو به موضوع زیبایی معنوی در زنان و دختران داشته باشد که در دهه سوم بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

این جشنواره بستری برای شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا در قالب داستان کوتاه، ساخت کلیپ، عکس نوشته، کاریکاتور، شعر و مسابقه کتابخوانی خواهد بود که علاقه‌مندان تا ۱۱ بهمن فرصت دارند تا آثار خود را از طریق بخش‌های تعریف شده بر اساس قالب‌های محتوایی ارسال کنند.

همچنین مسابقه آنلاین کتابخوانی نیز ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد. به نفرات برگزیده ۲۰ سکه بهار آزادی، اقامت و پذیرایی ۲۰ خانواده (نفر منتخب و بستگان درجه یک) در مشهد مقدس و جوایز ارزنده دیگر به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

امیراسماعیل آذر مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگبان، بهزاد دانشگر نویسنده کتاب «دختران آفتاب»، محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده آیتم‌های «دیرین دیرین»، مژده لواسانی از مجریان رسانه ملی و بهرام عظیمی کاریکاتوریست داوران مسابقه «زیبانو» هستند.

در کتاب «کدام زیبایی؟ کدام استاندارد؟» نگرشی ساده و نو به موضوع زیبایی معنوی در زنان و دختران دارد و تلاش می‌کند بدون تعصب و براساس مستندات، گزاره‌های مفهومی حول محور زیبایی حقیقی در بانوان را معرفی کند.