تاریخ : Thu 06 Feb 2020 - 02:46
کد خبر : 37161
سرویس خبری : ورزش

یک بازی خوب با برد پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم

انصاری‌فرد در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: بابت مشکل بلیت‌فروشی از هواداران عذرخواهی می‌کنم

یک بازی خوب با برد پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم

بسیار امیدوارم که یک بازی خوب انجام شود و با برد پرسپولیس هم به پایان برسد. خدا را شکر بازیکنان و کادر فنی بسیار خوب و با‌انگیزه‌ای داریم و همین مساله ما را به پیروزی امیدوار کرده است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، در آستانه برگزاری دربی 92 به‌سراغ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفتیم و نظر او را درمورد شرایط این بازی حساس جویا شدیم. مدیرعاملی که این روزها سخت درگیر مشکلات مالی تیمش است اما بسیار امیدوارانه از دربی حساس پایتخت صحبت می‌کند. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با محمدحسن انصاری‌فرد را در ادامه بخوانید.

معمولا دربی‌های پایتخت جالب از کار درنمی‌آید و دو تیم با احتیاط زیاد به مصاف هم می‌روند. فکر می‌کنید این‌بار هم همین است؟

به هر حال هیچ تیمی دوست ندارد بازنده این دیدار مهم باشد. معمولا حساسیت زیاد این بازی روی کیفیت کار اثر منفی داشته اما بازی‌هایی هم بوده که بسیار جذاب از کار درآمده و خوشحالیم که این جذابیت با گل‌های زیاد از سوی پرسپولیس به وجود آمده است. من فکر می‌کنم تفکرات هر دو مربی انجام یک بازی رو به جلو است و هر دو تیم برای انجام یک بازی جذاب پا به میدان می‌گذارند.

یعنی پیش‌بینی شما درمورد این بازی انجام یک بازی جذاب است؟

بله، بسیار امیدوارم که یک بازی خوب انجام شود و با برد پرسپولیس هم به پایان برسد. خدا را شکر بازیکنان و کادر فنی بسیار خوب و با‌انگیزه‌ای داریم و همین مساله ما را به پیروزی امیدوار کرده است.

هر دو تیم با کادرفنی جدید به مصاف هم می‌روند. فکر نمی‌کنید با این وضعیت دو تیم به بازی احتیاطی رو بیاورند؟

اتفاقا‌ انگیزه پیروزی در مربیان جدید بسیار زیاد است. البته گل‌محمدی در کنار این مساله از تجربه بیشتری برخوردار است و پیش از این هم در دربی مربی پرسپولیس بوده است. در همان بازی بسیاری از کارشناسان داوری اعلام کردند که حداقل دو پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشده. آقا یحیی قطعا می‌تواند این‌بار نتیجه‌ای را برای تیمش رقم بزند که خاطر هواداران تیم را خشنود کند. تفکرات او دارد در تیم جا می‌افتد و می‌تواند یک تیم قدرتمند را تا پایان لیگ همراهی کند.

قبل از بازی برای هواداران مشکلاتی برای تهیه بلیت به وجود آمد.

متاسفانه این اتفاق افتاد و ما دخل و تصرفی در این کار نداشتیم. با این وجود از هواداران پرسپولیس صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

شنیده‌ایم به بازیکنان پرسپولیس بخشی از طلب‌شان را پرداخت کرده‌اید.

بله، بازیکنان تیم از فصل گذشته طلب‌هایی دارند که در تلاشیم این طلب‌ها را هرچه سریع‌تر پرداخت کنیم. اما امروز (دیروز) بعد از تامین منابع مالی بخشی از طلب بازیکنان را پرداخت کردیم و میزان پرداختی در این فصل را به 50 درصد رساندیم. من از صبوری بازیکنان واقعا تشکر می‌کنم. به‌زودی منابع مالی دیگری تهیه خواهد شد و باشگاه برای پرداخت طلب فصل قبل بازیکنان رسما اقدام خواهد کرد.

بازیکنان از فصل قبل چقدر طلب دارند؟

13میلیارد تومان از فصل قبل باقی‌مانده که در تلاشیم این طلب‌ها را پرداخت کنیم.

به کادرفنی پولی نداده بودید. آیا به آنها هم پرداختی داشتید؟

بله، آنها واقعا معرفت کردند و قراردادشان را بدون دریافت پول امضا و کارشان را آغاز کردند. من از آنها تشکر می‌کنم. بخشی از طلب آنها پرداخت شده و به‌زودی بازهم این اتفاق خواهد افتاد.

قبل از این بازی حساس مبالغ قرارداد و طلب بازیکنان منتشر شد!

این کار واقعا غیراخلاقی و ناپسند بود. به‌راحتی می‌خواستند تیم را وارد حاشیه کنند.

چه کسی این اطلاعات را به رسانه‌ها داد؟

اجازه دهید فعلا در این رابطه صحبتی نکنم. تیم بازی مهمی پیش‌رو دارد و باید آرامش تیم را حفظ کنیم. وقت برای صحبت‌کردن زیاد است.

* نویسنده: اردلان بزرگ‌نیا، روزنامه‌نگار