تاریخ : Tue 21 Jan 2020 - 16:02
کد خبر : 36629
سرویس خبری : ورزش

بسکتبالیست آمریکایی: همیشه در ایران احساس امنیت کردم

بسکتبالیست آمریکایی: همیشه در ایران احساس امنیت کردم

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: من همیشه در گرگان و ایران احساس امنیت کرده‌ام و به همه کسانی که از من پرسیده‌اند، گفته‌ام ایران و گرگان یکی از کشورها و شهرهای بسیار خوب هستند که در کنار احساس امنیت، شرایط برای بازی بسکتبال و ورزش حرفه‌ای بسیار فراهم است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، «پری پتی» بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد: من همیشه در گرگان و ایران احساس امنیت کرده‌ام و مردم گرگان را خیلی دوست دارم و نمی‌دانم این مطالبی که از طرف من می‌گویند که من در گرگان می‌ترسم، از کجا منتشر شده است!

وی با تکذیب هرگونه مطلب منفی علیه امنیت و مردم ایران و گرگان بیان کرد: من همیشه در ایران احساس خوبی داشته‌ام، بخصوص در گرگان که شرایط بسیار خوبی هم در آن داشته‌ام.

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان یادآور شد: من از زمانی که به گرگان آمده‌ام، هر بازیکن خارجی که از من در خصوص گرگان و ایران سوال پرسیده، به همه آنها گفته‌ام ایران و گرگان یکی از کشورها و شهرهای بسیار خوب هستند که در کنار احساس امنیت، شرایط برای بازی بسکتبال و ورزش حرفه‌ای بسیار فراهم است.