تاریخ : Wed 01 Jan 2020 - 12:02
کد خبر : 35794
سرویس خبری : دانشگاه

راه‌اندازی نهضت تفسیر قرآن در تمامی استان‌های دانشگاه آزاد

حجت‌الاسلام شریفانی تأکید کرد

راه‌اندازی نهضت تفسیر قرآن در تمامی استان‌های دانشگاه آزاد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بر راه اندازی نهضت تفسیر قرآن در تمامی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در نشست مسئولان و معاونت خواهران کانون‌های بسیج اساتید واحدهای مراکز استان که صبح امروز در مجتمع حافظ سازمان مرکزی برگزار شد، با تأکید بر اهمیت برنامه ریزی گفت: محدودیت زمان ارزش برنامه ریزی را اثبات می کند و بهره وری از ساعات عمر مستلزم برنامه ریزی و مدیریت زمان و نشانه رشد فکر و عامل سعادت اخروی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، ظرافت و دقت، تفکر و تدبر و مشورت را از ویژگی های برنامه موفق دانست و با اشاره به برنامه ها و راهبردهای هدایتی پیامبر اسلام (ص)، اظهار داشت: خداوند برنامه هایی را برای تربیت مردم و خروج از ظلمت جهل طی 4 آیه در قرآن به پیامبر(ص) ابلاغ می کند که شامل تلاوت آیات، تزکیه و پاکسازی نفوس مردم، تعلیم آموزه های دین و تعلیم حکمت است.

حجت الاسلام والمسلمین شریفانی با بیان اینکه نورانیت قلب و توسعه روزی از آثار تلاوت قرآن است، خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن از مأموریتهای ویژه پیامبر(ص) و از بهترین اعمال است که سبب نور و رأفت انسان می شود. جلب محبت خداوند، نیکو شدن ظاهر و باطن و فهم معانی باطنی قرآن آثار تزکیه نفس است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی بر راه اندازی نهضت تفسیر قرآن در تمامی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: پیشنهاد بنده به مسئولان کانون‌های بسیج اساتید این است که هفته ای یک جلسه اقدام به برگزاری جلسه تفسیر قرآن کنند تا شاهد آثار و برکات آن باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: پیام‌های آیات قرآن بی شمار است که نباید فرصت بهره مندی از آیات قرآن را از دست بدهیم.

انتهای پیام/