تاریخ : Mon 30 Dec 2019 - 13:20
کد خبر : 35696
سرویس خبری : سیاست

آقامیری: نقش ما در فتنه‌ها مشخص شود

آقامیری: نقش ما در فتنه‌ها مشخص شود

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران با بیان اینکه نقش ما در فتنه‌ها باید مشخص شود، گفت: دشمن، فتنه‌های مختلفی را ایجاد کرده و ما باید در مقابله با این فتنه‌ها نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد استان تهران در همایش « دانشگاه و فتنه‌‌های دیروز، امروز، فردا» که به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد برگزار شد،  ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: فتنه‌‌ ۸۸ را دشمنان ایجاد کردند و رهب معظم انقلاب و مردم بصیرت آن را خنثی کردند‌.

وی با بیان اینکه  نقش ما در فتنه‌ها باید مشخص شود، افزود: دشمن، فتنه‌های مختلفی را ایجاد کرده و ما باید در مقابله با این فتنه‌ها نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

آقامیری تاکید کرد:  درصدی از خوراک رسانه‌ای و تبلیغات علیه نظام، توسط افرادی در داخل تامین می‌شود و ما در این زمینه وظیفه داریم.

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران با بیان اینکه ایران پس از ۴۰ سال به کشوری مقتدر تبدیل شده، گفت: ما اساتید انقلابی وظیفه داریم که پیشرفت‌های کشور را برای مردم تبیین و بازگو کنیم. اگر مردم با عظمت پیشرفت‌های کشور آشنا شوند، دیگر فتنه معنایی ندارد./ فارس