تاریخ : Tue 24 Dec 2019 - 14:59
کد خبر : 35486
سرویس خبری : دانشگاه

اکثر ورزشکاران مدیون دانشگاه آزاد هستند

رئیس فدراسیون کشتی:

اکثر ورزشکاران مدیون دانشگاه آزاد هستند

دکتر علیرضا دبیر گفت: اکثر ورزشکاران کشور تحصیل کرده دانشگاه آزاد اسلامی و به این دانشگاه مدیون هستند و باید دین خود را ادا کنند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در ششمین جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و مراسم امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی که صبح امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، با قدردانی از حمایت های دکتر طهرانچی از ورزش قهرمانی در این دانشگاه، گفت: در دوران دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی، دکتر طهرانچی استاد و حامی ما بود و اکنون هم که در فدراسیون کشتی حضور دارم، ایشان همانند یک استاد از ما حمایت می کند.

دکتر دبیر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پتانسیلی قوی در حوزه ورزش دارد، ادامه داد: زمانی که دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات اخیر کشتی آزاد شرکت کرد، با توجه به نفرات و هزینه‌کرد این تیم، انتظار داشتیم به مقام پنجم یا ششم دست یابد، اما با یکدلی که در بدنه مدیریتی، کادر فنی و کشتی‌گیران تیم دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشت، شاهد دستیابی این تیم به مقام نایب‌قهرمانی در ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان بودیم.

رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن مدارس سما، ظرفیت های بسیار خوبی در اختیار دارد که می تواند به ارتقای ورزش کشور کمک فراوانی داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت کشتی در کشور، خاطرنشان کرد: زمانی که علیرضا رضایی کشتی می گرفت، حدود یک میلیون کشتی‌گیر در کشور فعالیت داشتند، اما در دوره‌ای که بنده مسئولیت فدراسیون کشتی را برعهده گرفتم، این عدد به 45 هزار نفر کاهش یافته و این موضوع دغدغه اصلی ما در فدراسیون است که در جلسه با دکتر طهرانچی مطرح شد و نتیجه امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی شد که امیدواریم منجر به اتفاقات خوبی در کشتی شود.

دکتر دبیر در پایان گفت: اکثر ورزشکاران تحصیل کرده دانشگاه آزاد اسلامی و به این دانشگاه مدیون هستند و باید دین خود را ادا کنند.