تاریخ : Sun 22 Dec 2019 - 21:10
کد خبر : 35409
سرویس خبری : ورزش

پرسپولیس در آبادان سورپرایز می‌شود؟

نگاهی به 2 بازی امروز جام‌حذفی فوتبال؛ گودبای پارتی تارتار در مسجدسلیمان

پرسپولیس در آبادان سورپرایز می‌شود؟

امروز پرسپولیس در آبادان باید به مصاف شهرداری‌ماشهر برود و در دیگر بازی شاهین‌شهرداری‌بوشهر که این روزها حال و روز خوشی ندارد باید به مصاف نفت‌مسجد‌سلیمان برود.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور جام خلیج‌فارس امروز با برگزاری دو بازی پیگیری می‌شود و البته دو بازی دیگر باقی می‌ماند که باید دید سازمان لیگ چه زمانی را برای برگزاری آنها درنظر می‌گیرد. امروز پرسپولیس در آبادان باید به مصاف شهرداری‌ماشهر برود و در دیگر بازی شاهین‌شهرداری‌بوشهر که این روزها حال و روز خوشی ندارد باید به مصاف نفت‌مسجد‌سلیمان برود.

 شهرداری‌ماهشهر- پرسپولیس

سرخ‌ها در آبادان سورپرایز می‌شوند؟

شاید از نظر اکثر فوتبال‌دوستان و هواداران باشگاه پرسپولیس، قرعه این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی بسیار خوب و آسان است و حتی بدبین‌ترین هوادار فوتبالی هم فکرش را نمی‌کند که این تیم دسته دومی بتواند برای مدافع عنوان قهرمانی مشکلی به‌وجود بیاورد، اما همین تیم دسته دومی در پنج هفته اخیر نتایج بدی به‌دست نیاورده و صاحب دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست شده است و مطمئنا پرسپولیسی‌ها که تجربه تلخ قشقایی‌شیراز را هنوز هم در خاطرشان دارند، نمی‌خواهند که در آبادان سورپرایز شوند و با تمام قوا به میدان خواهند رفت تا حضورشان در نیمه‌نهایی و 4 تیم برتر جام حذفی مسجل شود.البته حاشیه‌های پرسپولیس این روزها بیشتر از قبل شده و کالدرون هم با تصمیماتش به این حواشی دامن می‌زند. او دیروز روی نام علیرضا بیرانوند قلم قرمز کشید تا یک علامت سوال و تعجب بزرگ بالای سر پرسپولیسی‌ها سبز شود. دروازه‌بان اول تیم‌ملی فوتبال کشورمان حالا حتی در لیست 18 نفره تیمش هم حضور ندارد و این می‌تواند به محبوبیت کالدرون نزد هواداران تیمش صدمه بزند. امید عالیشاه هم دیگر بازیکنی است که باز هم از لیست پرسپولیس خط خورد تا شایعات درخصوص جدایی او در نیم‌فصل رنگ و بوی واقعی‌تری به خود بگیرد.باید منتظر ماند و دید بعد از بازی امروز و برگزاری دیدار عقب افتاده مقابل نساجی، چه تصمیمی درخصوص پرسپولیس در نیم‌فصل دوم گرفته می‌شود.

 نفت‌مسجد‌سلیمان- شاهین‌شهرداری‌بوشهر

یادگاری تارتار برای مسجد‌سلیمان

نفت‌مسجد‌سلیمان در بازی هفته شانزدهم بالاخره طعم شکست را چشید و نتوانست با لقب تیم بدون شکست به تعطیلات برود و به نظر می‌آید در آینده حاشیه‌های این تیم به دلیل مشکلاتی که در پرداخت مبالغ قرارداد وجود دارد بیشتر شود و تارتار هم رسما اعلام کرده که تنها تا پایان دیدار امروز مقابل شاهین‌شهرداری‌بوشهر سرمربی این تیم است و این خبر خوبی برای مدیران و هواداران مسجد‌سلیمانی نیست.در سمت مقابل هم شاهین‌شهرداری‌بوشهری قرار دارد که طی دوهفته گذشته شکست‌های سنگینی را مقابل استقلال و سپاهان تجربه کرده و از روحیه خوبی برخوردار نیست و ریکاوری روحی این تیم برای سرمربی کرواتش بسیار کار سخت و دشواری خواهد بود.این بازی از این جهت می‌تواند جذاب باشد که شاهین برای خروج از شرایط بحرانی و شگفتی‌سازی تلاش می‌کند و در سمت مقابل تارتار در روز آخر مربیگری‌اش در مسجد‌سلیمان می‌خواهد یادگاری خوبی از خود بر جای بگذارد و این تیم را در بین چهار تیم برتر جام‌حذفی تحویل مدیران تیم دهد. هرچند ممکن است که مدیران باشگاه مسجد‌سلیمان با حل مشکلات جاری بتوانند تارتار را از رفتن منصرف کنند.