تاریخ : Wed 04 Dec 2019 - 12:02
کد خبر : 34664
سرویس خبری : ورزش

پیروانی: برای میزبانی از این میهمانان ممنوعیتی نداریم

گزارش «فرهیختگان» از حضور معلولان بهزیستی شهریار در تمرین پرسپولیس

پیروانی: برای میزبانی از این میهمانان ممنوعیتی نداریم

دیروز به مناسبت روز جهانى معلولان در اقدامى جالب باشگاه پرسپولیس پذیراى جمعى از معلولان بهزیستى شهریار بود.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»،  «معلولیت محدودیت نیست» این شعار معلولان و دوستداران آنهاست؛ دیروز به مناسبت روز جهانى معلولان در اقدامى جالب باشگاه پرسپولیس پذیراى جمعى از معلولان بهزیستى شهریار بود. وجود افشین پیروانى دلیلى بود براى به واقعیت مبدل شدن خواسته معلولان؛ یعنى دیدار با ستارگان پرسپولیس. پیروانی در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «خوشحالیم که میزبان این عزیزان بودیم. اعضای تیم ازجمله آقای کالدرون با گرمى و روى گشاده از میهمانان تمرین استقبال کردند. حضورشان خیلى جو تمرین را احساسى و پر نشاط کرد.»

پرسپولیسی‌ها دو بار با معلولان عکس یادگاری گرفتند. پیروانی در این خصوص گفت: «چند نفر از میهمانان ما که خانم بودند دیر به محل تمرین رسیدند و دوست نداشتم دست خالى بروند و بعد از جمع شدن و عکس یادگارى، لبخندى که نشان از رضایت قلبى بر لب داشتند آنقدر ارزش داشت که از تمرین بزنیم و دل آنها را شاد کنیم.»

مدیر تیم پرسپولیس به میهمانان خانم یک قول هم داد؛ « ورود بانوان در مجموعه اختصاصى ما ممنوع است اما روز جهانى معلولان و ارادت بنده، همکاران، شخص مدیرعامل و بازیکنان باعث شد ما براى اولین بار این اجازه را صادر کنیم. بانوان معلول هم همچون آقایان معلول با حضور خود روح تازه‌اى به تمرین ما بخشیدند و من از آنها تشکر می‌کنم. به آنها قول دادیم که با هماهنگى مى‌توانند باز هم پیش ما بیایند و درهای محل تمرین ما به روى آنها باز خواهد بود.»

پیروانی در پایان گفت: «روز جهانى معلولان روز درس گرفتن بابت تلاش و پشتکار و روحیه بالاى آنان در مواجهه با مشکلات براى من و امثال من است. خوشحالم از اینکه روزى ما این شد که خدمتگزار و میزبان این عزیزان باشیم، براى آنها طول عمر با عزت و خنده همیشگى بر لبان‌شان را از خداوند خواستارم.»

* نویسنده: وحید سلیمانی، روزنامه‌نگار