تاریخ : Sat 30 Nov 2019 - 13:35
کد خبر : 34471
سرویس خبری : سیاست

موسوی لاری: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند بگویند دولت روحانی به ما ربطی ندارد

موسوی لاری: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند بگویند دولت روحانی به ما ربطی ندارد

مردم به اصلاح‌طلبان می‌گویند ما به دعوت شما به این دولت و این نمایندگان رای دادیم. نمایندگانی که ما به 30 نفرشان رای دادیم چه کردند؟ دولتی که ما در شرایط دشوار به آن رای دادیم چه کرد؟

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، عبدالواحد موسوی‌لاری عضو شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در گفت وگویی با بیان اینکه "مردم از دولت تدبیر و امید هم تدبیر انتظار داشته و هم امید " گفت: این دولت هرچند دولت اصلاحات نیست، اما بالاخره اصلاح‌طلبان از روحانی حمایت کردند که رئیس جمهور شد و دولت تشکیل داد. گرچه آقای روحانی  آن طوری که بایسته است حق اصلاح‌طلبان را ادا نکرد؛ بخصوص در دور دوم. واقعیت آن است که این دولت نسبت به اشخاصی که او را سر کار آوردند بی تفاوت بود؛ نه اینکه پست و مقام بدهد، بلکه در امور مشورتی و تصمیم گیری هم از حامیانش استفاده نکرد.

وی تصریح کرد: مردم سرخوردگی پیدا کردند. این دلخوری فقط از مجلس یا دولت نیست. از همه عناصری است که در ایجاد مشکلات امروز جامعه از جمله موضوع معیشتی دست داشتند. حالا به دلیل اینکه دولت و عملکردش بیش‌تر از سایرین در دید مردم است، حامیان دولت هم که اصلاح‌طلبان جزوی از آن هستند مورد دلخوری مردم قرار گرفتند. اصلاح‌طلبان نمی توانند بگویند دولت روحانی به ما ربطی ندارد.

نائب رئیس شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: مردم به اصلاح‌طلبان می‌گویند ما به دعوت شما به این دولت و این نمایندگان رای دادیم. نمایندگانی که ما به سی نفرشان رای دادیم چه کردند؟ دولتی که ما در شرایط دشوار به آن رای دادیم چه کرد؟/ ایسنا