تاریخ : Wed 27 Nov 2019 - 10:59
کد خبر : 34350
سرویس خبری : جامعه

انتقاد تند مایلی‌کهن از رئیس‌جمهور؛ «علی برکت‌الله»

انتقاد تند مایلی‌کهن از رئیس‌جمهور؛ «علی برکت‌الله»

الان یک خانواده 4 نفره 3 وعده در روز فقط نان بخورند باید 400 هزار تومان بدهند. بعد از بنزین 3 هزار تومنی و گوجه 15 هزار تومنی فقط باید گفت «علی برکت‌الله».

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، محمد مایلی کهن به «فرهیختگان» در پاسخ به این سوال که در این روزهایی که دلخوشی مردم فوتبال است، انگار تیم ملی دارد به بیراهه می‌رود، گفت: این حرف‌ها چیست؟ اگر بچه‌ات مریض باشد یا شغل و پیشه نداشته باشی که نان حلال دربیاوری، باز هم دلخوشی‌ات فوتبال است؟ وقتی نداری بخوری باز هم نگرانی و دغدغه‌ات فوتبال است؟ فوتبال کیلویی چند است. الان یک خانواده 4 نفره 3 وعده در روز فقط نان بخورند باید 400 هزار تومان بدهند. مگر می‌شود بنزین 3 هزار تومن بشود، اما کسی حق نداشته باشد به کسب‌وکارش اضافه کند؟ همین الان تاکسی‌ها 50 درصد گران کرده‌اند و شخصی‌ها هم که از این راه امور خود را می‌گذرانند جای خود دارند. قیمت‌ها همه چند برابر شده و بعد از بنزین 3 هزار تومنی و گوجه 15 هزار تومنی فقط باید گفت «علی برکت‌الله».این کارها نتیجه‌اش فقط گذاشتن مردم جلوی مردم است. الان 30 میلیون پرونده در دادسراها داریم که نتیجه همین سیاست‌هایی است که اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: من می‌خواهم در همین خصوص برای رئیس‌جمهور نامه بنویسم. می‌خواهم از وی سوال کنم از کجا دارو می‌خرد یا در کدام بیمارستان در صف می‌ایستد؟ اصلا روحانی درد جامعه‌اش را می‌داند؟ اصلا اجازه می‌دهند این اتفاق بیفتد؟ آیا او مشکلات مردم و جامعه را لمس که چه عرض کنم، حس می‌کند؟ من الان بین مردم هستم و همه کارها و خریدهایم را هم خودم انجام می‌دهم. با اتوبوس و مترو و بین مردم این‌ور و آن‌ور می‌روم و از نزدیک درد و رنج مردم را لمس می‌کنم. متاسفانه در زمان رئیس‌جمهور سابق هم حرف‌هایی زده می‌شد که الان هم دارند آن را تکرار می‌کنند.