تاریخ : Mon 25 Nov 2019 - 11:45
کد خبر : 34246
سرویس خبری : ورزش

بازی تراکتور- نود ارومیه به تعویق افتاد

بازی تراکتور- نود ارومیه به تعویق افتاد

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: بازی تیم‌های تراکتور تبریز با نود ارومیه به تعویق افتاد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، عبدالله چمن‌گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: قرار بود بای تیم‌های تراکتور تبریز با نود ارومیه فردا در ورزشگاه شهید باکری ارومیه برگزار شود که این بازی لغو گردید.

وی گفت: تراکتور تیم محبوب مردم ارومیه و  آذربایجان‌غربی است و تیم نود هم نور امید ارومیه بوده که امسال نتایج بسیار خوبی کسب کرده و هر 2 تیم در شهر ارومیه محبوب هستند.

چمن‌گلی گفت: ما همه شرایط را برای برگزاری مطلوب بازی تراکتور با نود ارومیه فراهم کرده بودیم، اما مقرر گردید که این بازی به تعویق افتاده و زمان پیشنهادی برای برگزاری بازی 2 هفته بعد روز 19 آذر در همین ورزشگاه شهید باکری ارومیه اعلام شده است.

وی در مورد مشکلات چمن ورزشگاه شهید باکری ارومیه گفت: خوشبختانه این مشکلات پیش از بازی رفع شده و حتی آقای بهاروند صبح امروز زمین مسابقه ورزشگاه شهید باکری را برای برگزاری بازی تیم‌های تراکتور با نود را تایید کرده بودند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌‌غربی گفت: امیدواریم روز 19 آذر به بهترین شکل ممکن میزبان بازی تراکتور با نود ارومیه بوده و علاقمندان به ورزش و فوتبال آذربایجان شاهد بازی خوبی از هر 2 تیم باشند.