تاریخ : Mon 11 Nov 2019 - 16:52
کد خبر : 33530
سرویس خبری : دانشگاه

توجه به اسناد لانه جاسوسی در بازنگری و بروزرسانی متون درسی

حجت‌الاسلام رستمی عنوان کرد

توجه به اسناد لانه جاسوسی در بازنگری و بروزرسانی متون درسی

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: یکی از محورهای مورد توجه این نهاد در اصلاح، بازنگری و بروزرسانی متون درسی، توجه به اسناد لانه جاسوسی است و استفاده از این اسناد در قالب دروسی که برای مجموعه انقلاب اسلامی منتشر می‌شود مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب درباره استفاده از اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی گفت: یکی مطالبات مقام معظم رهبری متناسب بودن متون درسی با نیازهای نوبه نوی جامعه در حال تحصیل و همچنین توجه به بعضی از منابع غنی برای معرفی چهره واقعی غرب و آمریکا بود که اسناد منتشر شده و به دست آمده از لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) هم جزو این منابع است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

رستمی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای مورد توجه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در اصلاح، بازنگری و بروزرسانی متون، توجه به اسناد لانه جاسوسی است.

وی اظهار داشت: در همین راستا استفاده از اسناد لانه جاسوسی در قالب دروسی که برای مجموعه انقلاب اسلامی منتشر می‌شود که جزو کتاب‌های از درسی دانشجویان هم است مورد توجه قرار خواهد گرفت.