تاریخ : Wed 09 Oct 2019 - 16:59
کد خبر : 32207
سرویس خبری : دانشگاه

 دانشگاه آزاد مسابقه‌ «سوگواره دانشجویی اربعین» برگزارمی‌کند

دانشگاه آزاد مسابقه‌ «سوگواره دانشجویی اربعین» برگزارمی‌کند

دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور حفظ و نشر آثار مربوط به پیاده‌روی اربعین، مسابقه‌ «سوگواره دانشجویی اربعین» برگزار می‌کند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد به‌منظور حفظ و نشر آثار مربوط به پیاده‌روی اربعین، مسابقه‌ای را با عنوان سوگواره دانشجویی اربعین برگزار کند.
در پیاده‌روی اربعین برایمان از مسیری که می‌روید، از تفاوت‌ها و اشتراکاتی که در پشت تفاوت‌های ظاهری پنهان‌شده، از اشتیاق نگاه میزبان و از شوق زائر برای رسیدن به مقصد بگویید. از اتفاقاتی بگویید که شاید در هیچ زمان و مکان دیگری نتوانید تجربه‌شان کنید.
زائران می‌توانند طی پیاده‌روی اربعین حسینی، سوژه‌ها و لحظه‌های به‌یادماندنی خود را با موضوعات: اربعین حسینی، تفاوت‌ها و اشتراکات فرهنگی، قومی و زبانی، جنس ارتباطات مردمی در مسیر حسینی، وحدت و اقتدار شیعه و بروز آن در اربعین و اربعین حسینی؛ مقدمهٔ ظهور، در قالب‌های فیلم، عکس، گرافیک و متون ادبی ارسال کنند.
قالب‌های بخش:
فیلم شامل مستند، داستان، نماهنگ و فیلم کوتاه، قالب‌های بخش عکس و گرافیک شامل پوستر، عکس و عکس موبایلی همچنین قالب‌های بخش متون ادبی شامل داستانک، روایت، دل نوشته و مقاله می‌شود.
جوایز برندگان این مسابقه متعاقباً اعلام خواهد شد.
مهلت ارسال آثار تا 10 آبان ماه (دو هفته پس از اربعین حسینی) و زمان اعلام نتایج و اختتامیه مسابقات ۱۶ آذرماه خواهد بود.
متقاضیان برای شرکت در این سوگواره، می‌توانند به سایت http://Iscanews.ir/soog یا ربات تلگرامی T.me/darmasir40bot مراجعه و یا با شماره ۶۶۳۴۸۰۵۶ تماس بگیرند.