تاریخ : Mon 07 Oct 2019 - 13:20
کد خبر : 32056
سرویس خبری : دانشگاه

برپایی نمایشگاه کتاب اربعین در ایستگاه‌های صلواتی دانشگاه آزاد خوزستان

برپایی نمایشگاه کتاب اربعین در ایستگاه‌های صلواتی دانشگاه آزاد خوزستان

نمایشگاه کتاب اربعین در ایستگاه‌های صلواتی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برپا شد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام والمسلمین فرج الله براتی رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و آشنایی بیشتر دانشجویان نمایشگاه کتب اربعین، مذهبی و دفاع مقدس در ایستگاه های صلواتی واحدهای بهبهان و ایذه برپا شده است.

حجت الاسلام براتی ثبت نام از کارکنان، اساتید و دانشجویان در سامانه سماح را از دیگر فعالیت های جانبی ایستگاه‌های صلواتی عنوان کرد.

وی ادامه داد: ایستگاه های صلواتی، فعالیت خود را از هفتم مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان آغاز کردند و تا پایان برگزاری پیاده روی بزرگ اربعین حسینی به زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه می دهند.

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در ادامه از فراهم کردن همه امکانات لازم برای خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) خبر داد و گفت: موکب های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در مرزهای شلمچه و چذابه و ایستگاه های صلواتی در واحدهای دانشگاهی، با هماهنگی دستگاه های دیگر در مرکز استان و شهرستانها شبانه روز به زائر امام حسین (ع) خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام براتی تأکید کرد: حرکت های مردمی دارای پیام های بسیار زیاد و مهمی برای افرادی است که خواهان ایجاد تفرقه در بین مسلمانان جهان اسلام هستند.