تاریخ : Sat 12 Oct 2024 - 15:14
کد خبر : 196251
سرویس خبری : ورزش

«اورونوف» هشدار پرسپولیسی‌ها را جدی نگرفت

لوکاس ژوائو به دنبال بازگشت به تیم ملی

«اورونوف» هشدار پرسپولیسی‌ها را جدی نگرفت

با وجود اینکه کادر پزشکی پرسپولیس به اورونوف هشدار داده بودند که در بازی ازبکستان و ایران به میدان نیاید، او بدون توجه به این مسئله در این مسابقه بازی کرد.

پرسپولیس دور جدید تمرینات خود را از روز پنجشنبه آغاز کرد و غایب بزرگ این تمرین خوان گاریدو بود که هنوز از تعطیلات برنگشته است. ملی‌پوشان داخلی و خارجی پرسپولیس هم قرار است بعد از پایان فیفا‌دی به ایران برگردند اما لوکاس ژوائو و ایوب العملود بدون تأخیر به‌موقع به ایران برگشته و در تمرین حاضر شدند. محور اصلی تمرینات پرسپولیس در دو روز اخیر بیشتر روی تمرینات هوازی و قدرتی بوده است. مربی بدنساز مراکشی سرخپوشان سعی کرد با تمرینات سنگین و فشرده اجازه ندهد که تعطیلی پنج‌روزه تمرینات باعث افت بدنی شاگردانش شود. در کنار این مسئله همچنین قرار است در اواسط این هفته سرخپوشان یک بازی دوستانه هم در برنامه‌های خود داشته باشند تا از فرم مسابقه خارج نشود. 

اورونوف هشدارها را جدی نگرفت
اوستون اورونوف با وجود اینکه از سوی کادر پزشکی پرسپولیس به وی هشدار داده شده بود که در بازی ازبکستان و ایران به میدان نیاید اما بدون توجه به این مسئله در این مسابقه بازی کرد. در واقع باشگاه پرسپولیس مقصر هرگونه تشدید مصدومیت اورونوف را کادر پزشکی تیم ملی ازبکستان و خود این بازیکن دانسته بود و در حال حاضر هم از وضعیت این بازیکن بی‌اطلاع است. در حال حاضر اورونوف در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد و روز سه‌شنبه هم باید این تیم را در بازی با امارات (در صورت تشدید نشدن مصدومیتش در بازی با ایران) همراهی کند. با شرایط موجود وضعیت اورونوف بعد از بازگشت او به ایران و حضور در تمرینات تیمش مشخص خواهد شد. 

ژوائو به دنبال بازگشت به تیم ملی
لوکاس ژوائو به‌عنوان بازیکن ملی‌پوش به پرسپولیس آمد اما در این فیفادی او جایی در جمع بازیکنان دعوت‌شده تیم ملی آنگولا برای مسابقات پلی‌آف جام ملت‌های آفریقا نداشت. در واقع آنگولا شب گذشته در این مسابقات به مصاف تیم ملی نیجریه رفت و الجزایر هم پنجشنبه شب با توگو بازی داشت که در حضور گندوز در ترکیب اصلی خود با نتیجه 5 بر یک پیروز شد. در مورد غیبت لوکاس در اردوی تیم ملی کشورش با‌خبر شدیم که او به علت نیمکت‌نشینی از تیم ملی خط خورده، هر‌چند در فیفادی قبل هم چون در فرم مناسبی قرار نداشت دعوت نشد. مربیان تیم ملی آنگولا به لوکاس اطمینان داده‌اند که اگر بتواند در پرسپولیس جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کرده و تاثیرگذار ظاهر شود حتما در فیفا‌دی بعدی به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد. ضمن اینکه این مسئله باعث شده که او با ‌انگیزه بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان تلاش کند؛ هر‌چند او فعلا یک رقیب سرسخت و آماده مثل علی علیپور دارد و از طرفی گاریدو هم فعلا تمایلی ندارد تیمش با دو مهاجم بازی کند. 

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.