تاریخ : Mon 07 Oct 2024 - 17:06
کد خبر : 196072
سرویس خبری : ورزش

اعتباری که «یحیی» به فولاد برگرداند

شاهکار گل‌محمدی در تبریز

اعتباری که «یحیی» به فولاد برگرداند

یحیی در تابستان سعی کرد خریدهای موثری برای تیمش داشته باشد و به‌نوعی با جذب یک دروازه‌بان ازبک در پست‌های دیگر قید جذب بازیکن خارجی را بزند. شروع فولاد با یحیی در لیگ امیدوار‌کننده بود و هر هفته از مسابقات شاهد رشد این تیم بودیم، حتی فولادی‌ها در روزی که به پرسپولیس باختند هم تیم باکیفیتی نشان دادند و کاملا مشخص بود که یحیی روی این تیم تاثیرات مثبتی را گذاشته است.

فرهیختگان: یحیی گل‌محمدی با کارنامه موفقیت‌آمیزی که در پرسپولیس داشت بعد از ترک این تیم مدتی استراحت کرد و برای این فصل با فولاد خوزستان به لیگ برتر بازگشت. او در حالی راهی اهواز شد که سرخپوشان این شهر در روز آخر لیگ توانسته بودند در جدول مسابقات بمانند و به‌نوعی در آستانه سقوط بودند. در سال‌های قبل از آن هم فولادی‌ها با نکونام، منصوریان و مارتینز و ویسی حال و روز خوشی در رقابت‌های لیگ نداشتند. شاید بتوان گفت یحیی با رفتن به فولاد ریسک بزرگی کرد مخصوصا اینکه او با تیمی مواجه بود که هفت بازیکن خارجی در لیستش بود و همگی تحت قرارداد باشگاه بودند.

به هر شکل یحیی در تابستان سعی کرد خریدهای موثری برای تیمش داشته باشد و به‌نوعی با جذب یک دروازه‌بان ازبک در پست‌های دیگر قید جذب بازیکن خارجی را بزند. شروع فولاد با یحیی در لیگ امیدوار‌کننده بود و هر هفته از مسابقات شاهد رشد این تیم بودیم، حتی فولادی‌ها در روزی که به پرسپولیس باختند هم تیم باکیفیتی نشان دادند و کاملا مشخص بود که یحیی روی این تیم تاثیرات مثبتی را گذاشته است. فولاد دیروز موفق شد تیم پرستاره تراکتور را دو بر یک در تبریز شکست دهد تا نشان دهد اعتبار ازدست‌رفته‌اش را با یحیی به دست آورده است. مربی‌ای که بار دیگر نشان داد کارش را بلد است.