تاریخ : Fri 04 Oct 2024 - 11:59
کد خبر : 195941
سرویس خبری : ورزش

نگاهی به سرمربیان موقت استقلال در ۱۰ سال اخیر

به بهانه انتخاب بختیاری‌زاده

نگاهی به سرمربیان موقت استقلال در ۱۰ سال اخیر

سهراب بختیاری‌زاده در حالی به صورت موقت سکان هدایت تیم استقلال را به دست گرفت که آبی‌ها در ۱۰ سال اخیر ۳ مرتبه طعم حضور مربی موقت را چشیده‌اند.

فرهیختگان آنلاین: سهراب بختیاری‌زاده در حالی به صورت موقت سکان هدایت استقلال را به دست گرفت که آبی‌ها در ۱۰ سال اخیر ۳ مرتبه طعم حضور مربی موقت را چشیده‌اند.

لیگ هفدهم: بعد از استعفای علیرضا منصوریان، میک مک‌درموت مربی استقلال و دستیار دستیار سابق کارلوس کی‌روش در تیم ملی هدایت آبی‌ها را در یک مسابقه برعهده گرفت. دیداری که در نهایت با پیروزی ۲-۱ استقلال مقابل سپیدرود رشت به پایان رسید.

لیگ هجدهم: بعد از شکست در دربی و ناکامی استقلال در چند بازی پیاپی، آتش اختلافات وینفرد شفر و مدیران باشگاه استقلال بیشتر شد تا این مربی آلمانی پیش از پایان فصل با آبی‌ها قطع همکاری کند. بعد از شفر فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت آبی‌ها انتخاب شد و در ۵ مسابقه هدایت تیم را بر عهده داشت‌. ۳ پیروزی و ۲ تساوی ماحصل کار مجیدی به عنوان مربی موقت در استقلال بود.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰: بعد از نایب قهرمانی جام حذفی و شکست مقابل تراکتور‌، فرهاد مجیدی تصمیم به استعفا گرفت تا مجید نامجومطلق هدایت موقت استقلال را در لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ که به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شد، به عهده بگیرد. استقلال با نامجو مطلق در دور گروهی با کسب تساوی مقابل الشرطه و شکست دادن الاهلی راهی یک هشتم نهایی مسابقات شد اما در این مرحله با شکست مقابل پاختاکور از دور رقابت‌ها کنار رفت.