تاریخ : Thu 03 Oct 2024 - 17:16
کد خبر : 195917
سرویس خبری : نقد روز

تصاویری از عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنانی

«مبارزه‌ ضدّصهیونی حتّی با شهادت سیّدحسن نصرالله متوقّف نخواهد شد»

تصاویری از عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنانی

فرزندان آیت‌‌الله خامنه‌ای، به نمایندگی ازجانب ایشان، از برخی مجروحان لبنانی و رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان که به تهران اعزام شده‌اند، عیادت کردند.

فرزندان آیت‌‌الله خامنه‌ای، به نمایندگی ازجانب ایشان، از برخی مجروحان لبنانی و رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان که به تهران اعزام شده‌اند، عیادت کردند. این افراد که در حوادث اخیر لبنان دچار مجروحیّت و جانبازی شده و برای تکمیل دوره‌ درمان به ایران اعزام شده‌‌اند، از سنین مختلف بوده و حتّی در میان آن‌ها نوزاد، کودکان خردسال و نوجوان هم حضور دارند.

مجروحان جنایت‌های باند ترور رژیم صهیونی، با وجود درد و آسیب‌های مختلف جسمی، به‌گرمی و در فضایی صمیمی و معنوی از نمایندگان رهبر انقلاب استقبال کردند. فرزندان آیت‌الله خامنه‌ای، ضمن پیگیری جزئیّات و روند اقدامات پزشکی و درمانی این افراد از مسئولان مربوطه، در دیدار و عیادت از این مجروحان، سلام و درود رهبر انقلاب را به آن‌ها رساندند.

تأکید بر ادامه‌ مسیری که سیّدحسن نصرالله، دبیرکلّ شهید حزب‌الله، در مبارزه با رژیم صهیونی آغاز کرده است، تشکّر از مردم ایران به دلیل حمایت از مقاومت ضدّصهیونی در منطقه و همچنین تشکّر از تلاش پزشکان و پرستاران ایرانی، مهم‌ترین بخش‌ صحبت‌های مجروحان و رزمندگان مقاومت با نمایندگان رهبر انقلاب بود.

این رزمندگان و همراهانشان، با وجود مجروحیّت جسمی و در‌حالی‌که از نظر روحی و معنوی در شرایط خوب و آمادگی بالایی قرار داشتند، از فرزندان رهبر انقلاب درخواست کردند که ضمن رساندن سلام رزمندگان به ایشان و دعا برای پیروزی و نصرت جبهه‌ی مقاومت، به آیت‌الله خامنه‌ای اطمینان قلبی دهند که مبارزه‌ی مقدّس علیه رژیم صهیونی با همه‌ی این اتّفاقات تلخ و حتّی شهادت سیّدحسن نصرالله ادامه خواهد داشت و متوقّف نخواهد شد.

آن‌ها تأکید داشتند هرچند با شهادت سیّدحسن نصرالله، شخصیت عزیزی را از دست داده‌اند، امّا سایه‌ آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان پدر معنوی مقاومت اسلامی لبنان همچنان برقرار است و مبارزه تحت راهبری و هدایت ایشان ادامه خواهد یافت. در جریان این عیادت، از طرف رهبر انقلاب هدایای معنوی ازجمله قرآن کریم و یادداشت اختصاصی آیت‌الله خامنه‌ای به مجروحان و رزمندگان مقاومت اسلامی اهدا شد.

 رهبر انقلاب در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۳ نامه ای  خطاب به رزمندگان مجروح مقاومت نوشتند که به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
عزیزان من!
از امتحان الهی سربلند بیرون آمدید.
صبر و استقامت شما یکی از برترین جهادهاست.
شفا و عافیت و عاقبت‌بخیری شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.
سیّدعلی خامنه‌ای