تاریخ : Mon 30 Sep 2024 - 01:36
کد خبر : 195766
سرویس خبری : جهان شهر

حمله رژیم صهیونیستی به بخش غربی بیروت

جنایات اسرائیل در لبنان ادامه دارد

حمله رژیم صهیونیستی به بخش غربی بیروت

رژیم صهیونیستی برای اولین بار بعد سال ۱۹۸۲، به بخش غربی شهر بیروت حمله کرد.

این خبر به‌روزرسانی می‌شود...

[دوشنبه ۹ مهرماه، ۳:۲۰] منبعی در گروه جماعت اسلامی لبنان اعلام کرد: جناب شیخ محمد طقوش دبیرکل حزب، در آپارتمان مورد حمله واقع شده در منطقه کولای بیروت حضور نداشته و در سلامت به‌سر می‌برد.


 [دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۴۹] یک آپارتمان مسکونی در منطقه الکولا در بیروت هدف قرار گرفته است. گزارش‌های اولیه حاکی است که این حمله توسط پهپاد و با موشک هدایت شونده هدف قرار گرفته است.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۱۹] به نقل از المیادین، طی حمله رژیم به خانه مسکونی هدف قرار گرفته شده در بیروت، تا این لحظه ۲ شهروند شهید و چند تن زخمی شده‌اند.
همچنین در محل حمله، یک موشک منفجر نشده وجود دارد.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۱۹] رژیم صهیونیستی از دقایقی پیش از حمله به بیروت تاکنون، درحال بمباران مناطق مسکونی در مناطقی از بقاع(در شرق لبنان) است.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۱۸] نه منابع رسمی لبنانی و نه منابع مرتبط با ارتش رژیم صهیونیستی، هنوز جزئیاتی درباره هدف این حمله تروریستی که برای اولین بار در خارج از محدوده ضاحیه صورت گرفته منتشر نکرده‌اند.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۱:۲۸] رژیم صهیونیستی برای نخستین‌بار از ابتدای حملات خود به لبنان بعد از سال  ۱۹۸۲، منطقه‌ای مسکونی در بیروت و خارج از محدوده ضاحیه را هدف قرار داد.