تاریخ : Fri 27 Sep 2024 - 20:35
کد خبر : 195676
سرویس خبری : ورزش

خیبر با سرمربی جدید هم باخت

نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال

خیبر با سرمربی جدید هم باخت

روز سوم هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۱۵ امروز با دیدار گل گهر و هوادار آغاز شد و با انجام ۴ دیدار دیگر به پایان رسید و در مهم ترین بازی تراکتور در اصفهان برابر سپاهان به برتری رسید.

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از روز چهارشنبه آغاز شد. پرسپولیس در داربی ۱۰۴ تهران مقابل استقلال قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. در ادامه رقابت‌ها نساجی مقابل شمس آذر قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ادامه رقابت‌ها در مهم‌ترین دیدار سپاهان مقابل تراکتور قرار گرفت که برنده این دیدار یعنی تراکتور به صدر جدول رفت. گل‌گهر برابر هوادار به تساوی رسید، ملوان، چادرملو و آرومینیوم اراک به ترتیب استقلال خوزستان، مس و خیبر را شکست دادند.

اکنون تراکتور با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ملوان و سپاهان با همین میزان امتیاز دوم و سوم هستند. هوادار و آلومینیوم نیز هر دو با ۳ امتیاز دو تیم انتهای جدول هستند.

نتایج  مسابقات روز سوم هفته ششم لیگ برتر فوتبال به شرح ذیل است:

گل‌گهر سیرجان صفر - صفر هوادار تهران
تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان در چارچوب دیداری از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ملوان یک - صفر استقلال خوزستان
تیم های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر امروز جمعه ۶ مهر در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت حسین زمانی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید. 
در دقیقه ۸۶ توپ به بازگیر رسید و این بازیکن توپ را سانتر کرد که با ضربه سر میلاد باقری همراه شد و او توانست گل برتری ملوان را به ثمر برساند.

چادرملو اردکان یک- صفر مس رفسنجان

تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی در لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر تیم مس رفسنجان را شکست داد. تنها گل این دیدار در دقیقه ۳+۹۰ توسط هادی حبیبی نژاد به ثمر رسید.

آلومینیوم اراک یک - صفر خیبر خرم‌آباد
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ جمعه شب در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد رفت که در پایان این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید تا آلومینیوم به نخستین برد خود در لیگ بیست و چهارم دست پیدا کند.