تاریخ : Thu 26 Sep 2024 - 11:38
کد خبر : 195626
سرویس خبری : ورزش

بیرو  از  رأی خود باخبر شد

وعده جدید به شماره یک تیم ملی

بیرو از رأی خود باخبر شد

رأی مربوط به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند از همان قبل از شروع فصل صادر شد اما بنا به دلایلی اعلام آن به تاخیر افتاد. در این میان تهدیداتی هم از سوی مالک باشگاه تراکتور دامن فدراسیون فوتبال را گرفت که باعث شد شائبه‌های زیادی به‌وجود بیاید.

فرهیختگان: رأی مربوط به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند از همان قبل از شروع فصل صادر شد اما بنا به دلایلی اعلام آن به تاخیر افتاد. در این میان تهدیداتی هم از سوی مالک باشگاه تراکتور دامن فدراسیون فوتبال را گرفت که باعث شد شائبه‌های زیادی به‌وجود بیاید. اما به هر جهت بعد از اینکه با نظر کارشناسان مربوطه مشخص شد که بیرو بابت قرارداد فصل پیش خود با پرسپولیس طلبی از این باشگاه ندارد، دیگر بهانه‌ای برای عدم اعلام صدور رأی وجود نداشت.

نکته جالب توجه اینکه هنوز هم تلاش‌هایی می‌شود که رأی صادره دیرتر اعلام شود تا تراکتور بتواند دیدار حساس با سپاهان را پشت سر بگذارد. چه‌بسا این رأی حتی بعد از بازی آسیایی این تیم با موهون باگان که چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، اعلام شود. قضیه آنجا جالب‌تر می‌شود که رأی صادره برای خود علیرضا بیرانوند ارسال شده است و او کامل در جریان محرومیت چهارماهه خود و همچنین جریمه مالی سنگینش قرار دارد.