تاریخ : Wed 25 Sep 2024 - 17:50
کد خبر : 195600
سرویس خبری : ورزش

استقلال صفر - یک پرسپولیس

لحظه‌به‌لحظه با دربی ۱۰۴

استقلال صفر - یک پرسپولیس

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل حسین کنعانی زادگان به سود پرسپولیس به پایان رسید.

نکونام در نشست خبری شرکت نکرد
جواد نکونام بعد از پایان شهرآورد حاضر به شرکت در نشست خبری بازی نشد و از در دیگر استادیوم امام خمینی(ره) اراک خارج شد بازیکنان استقلال هم بعد از شکست مقابل پرسپولیس حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.


گاریدو: تمام بازیکنان ما خوب بودند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی برابر استقلال در دربی را به هواداران این تیم تقدیم کرد و گفت: بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند به آن چه هدف ما بود دست پیدا کنند.


دقیقه ۹۳: خطای رامین رضاییان روی سعید مهری در محوطه جریمه منجر به ضربه پنالتی برای پرسپولیس شد. کنعانی زادگان پشت این ضربه ایستاد و  بازی را یک بر صفر کرد.


پنالتی برای پرسپولیس اعلام شد.


هواداران استقلال و پرسپولیس که تعدادشان هم در این دیدار در مقایسه با دربی های گذشته بسیار کمتر بود، بارها با پرتاب بطری و اشیا دیگر بازی را از جریان انداختند. در دقیقه ۷۵ زمانی که فرشاد احمدزاده قصد زدن ضربه کرنر را داشت این اتفاق به اوج خودش رسید و برای دقایقی بازی متوقف شد. 


پرسپولیس در شروع  نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیتی جدی روی دروازه استقلال خلق کند.


هر چند بازی در نیمه اول با کارهای سرعتی دو تیم آغاز شد و در اکثر دقایق این نیمه ادامه داشت اما دو تیم در خلق موقعیت های حساس کم رمق بودند و دروازه ها به ندرت تهدید شد. با این حال سهم سرخپوشان در خلق موقعیت بیشتر بود. در وقت های اضافه پرسپولیس بازهم صاحب یک موقعیت خوب شد که حسینی مقابل این تیم ایستاد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.


دقیقه ۱: برخورد اتفاقی استوک محمدی به صورت بلانکو که منجر به خونریزی مهاجم استقلال شد.


ترکیب استقلال و پرسپولیس برای دربی ۱۰۴ اعلام شد

ترکیب پرسپولیس برابر استقلال
آلکسیس گندوز، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و علی علیپور

ترکیب استقلال برابر پرسپولیس
سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، دیدیر اندونگ، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو


تصاویر «فرهیختگان» از محل برگزاری دربی ۱۰۴
دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود. چمن ورزشگاه اراک آماده و زیرساخت‌های این شهر نیز نسبتا برای برگزاری دربی آماده است. گزارش «فرهیختگان» از وضعیت مطلوب چمن ورزشگاه امام خمینی را ببیند.


در آستانه برگزاری دربی ۱۰۴ پوستر استقلال و پرسپولیس منتشر شد.


تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر و در دربی ۱۰۴ روز چهارشنبه ۴ مهر و در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند.

این برای سومین بار است که دربی پایتخت در خارج از تهران برگزار می‌شود. پیش از دربی‌های شماره ۴۰ و ۵۴ به ترتیب در بندرعباس و تبریز برگزار شده و حالا اراک سومین شهری است که دربی پرسپولیس و استقلال در آن برگزار می‌شود.