تاریخ : Wed 25 Sep 2024 - 15:44
کد خبر : 195595
سرویس خبری : ورزش

بار دیگر آسمان تل‌آویو موشک‌های حزب‌الله را تجربه کرد

موج جدید حملات امروز

بار دیگر آسمان تل‌آویو موشک‌های حزب‌الله را تجربه کرد

منابع خبری از موج جدید حملات موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله پادگان برانت اسرائیل را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان اعلام‌ کرد: «رزمندگان مقاومت اسلامی در دفاع از مردم غزه و مقاومت شجاع لبنان و ملت آن، پادگان برانت را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.»

رزمندگان مقاومت اسلامی همچنین تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که منجر به تخریب آن شد.


به نقل از منابع خبری، آژیر خطر در مناطق زخرون یعکوب و ساحل الکرمل در جنوب شهر حیفا و منطقه یوکنعام به صدا درآمد و انفجارهایی قوی نیز در مناطق ام الفحم و الناصره بدون به صدا درآمدن آژیر خطر بوقوع پیوست.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گفتند که یک فروند موشک به منطقه بات شلومو در جنوب حیفا اصابت کرده است. موج جدید حمله موشکی حزب الله در پاسخ به بیش از ۱۴ حمله هوایی صبح امروز رژیم صهیونیستی به شهرک ها و روستاهای جنوبی و شرقی لبنان صورت گرفت.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشین «ساعر» در شمال اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داده است. سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرده که بر اثر اصابت موشک شلیک شده از جنوب لبنان به این شهرک، ۳ صهیونیست زخمی شدند.

 تصاویری از خسارات وارده شده به یکی از پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی


بلایی که حزب الله بر سر صهیونیست‌های ساکن «صفد» آورد
شهردار صهیونیست شهر اشغالی صفد در شمال فلسطین اشغالی: ما ۲۴ ساعت استثنایی و غیر عادی را پشت سر گذاشتیم، بیش از ۲۰۰ موشک(حزب الله) به داخل و بیرون شهر اصابت کرد که بی سابقه بوده است.
بیست هزار نفراز ساکنان که نیمی از جمعیت شهر را تشکیل می دهند، فاقد پناهگاه‌های امن و محکم هستند.

همچنین حزب الله لبنان اعلام کرد که کارخانه مواد منفجره در منطقه زخرون را با موشک‌های فادی ۳ هدف قرار داده است. علاوه بر این نیروهای مقاومت در عملیاتی دیگر برای دومین بار متوالی شهرک کریات موتسکین نیز را با موشک‌های فادی ۱ هدف قرار داد.