تاریخ : Sun 22 Sep 2024 - 21:45
کد خبر : 195482
سرویس خبری : ورزش

پیروزی تراکتور مقابل خیبر

دربی اصفهان برنده نداشت

پیروزی تراکتور مقابل خیبر

سپاهان و ذوب‌آهن در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، با تساوی به کارشان پایان دادند. دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و تراکتورسازی تبریز از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم مهمان به پایان رسید.

در یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، امروز یکشنبه یکم مهر، تیم فوتبال سپاهان در دربی شهر اصفهان در ورزشگاه فولادشهر با قضاوت احمد محمدی میهمان ذوب آهن بود که این بازی با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید.

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که سپاهان با کسب ۴ پیروزی از ۴ دیدار خود در صدر جدول قرار داشت و امیدوار بود با کسب پنجمین برد به پیروزی‌های خود ادامه دهد. اما این اتفاق رخ نداد و در حالی که سپاهانی‌ها نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر به رختکن رفته بودند نتوانستند در پایان، این نتیجه را حفظ کنند. تک گل این دیدار در نیمه اول را «آریا یوسفی» در دقیقه ۳۳ برای سپاهان به ثمر رساند.

در نیمه دوم، تیم ذوب آهن که نمی‌خواست بازنده این دیدار حساس باشد تلاش کرد بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت در دقیقه ۸۳ توپ با یک ارسال بلند و جاگیری اشتباه مدافعان سپاهان به کمال کامیابی نیا رسید و او هم با یک ضربه دقیق گل اول ذوب آهن را به ثمر رساند. در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد و این دیدار با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید.

خیبر حریف تراکتور نشد

تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و تراکتورسازی یکشنبه شب در قالب دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با قضاوت پیام حیدری داور وسط حسین ظهیری و عباس پورحیدری کمک داوران به مصاف یکدیگر رفتند.

تراکتورسازی تبریز دقیقه ۱۲ با ضربه پای چپ ریکاردو آلوز دروازه خیبر را باز کرد در ادامه فشار لرتباران موجب شد عارف رستمی در محوطه جریمه تراکتورسازان نقش بر زمین شود که داور این دیدار با استفاده از کمک داور ویدیویی نقطه پنالتی را نشان داد و مهرداد قنبری در دقیقه ۱۸ بازی را به تساوی کشاند.

با شروع نیمه دوم ۲ تیم به حملات خود ادامه دادند و موقعیت های را خلق کردند اما این تراکتورسازی بود که در دقیقه ۶۰ روی نفوذ بازیکنان خود با ضربه دوم توسط دانیال اسماعیلی فر به گل دوم رسید.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس گزارش‌های مکرر ناظران بازی‌های خانگی خیبر خرم‌آباد در مسابقه‌های دسته اول و لیگ برتر، این تیم را از حضور تماشاگران در بازی خانگی با تراکتور سازی تبریز محروم کرد.

پیش از شروع مسابقه یاد و خاطره مرحوم ناصر میرزایی، اسطوره فوتبال خیبر و لرستان همچنین بازیکن سال‌های دور تراکتورسازی تبریز زنده نگه داشته شد.

خیبر ششم مهرماه در دیدار آینده خود از هفته ششم رقابت های لیگ برتر مهمان آلومینیوم اراک می باشد و تراکتورسازی در تبریز به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.