تاریخ : Mon 16 Sep 2024 - 11:08
کد خبر : 195187
سرویس خبری : ورزش

برق از سر الیت پرید!

امکانات فاجعه استقلال و پرسپولیس در آستانه لیگ نخبگان

برق از سر الیت پرید!

استقلال و پرسپولیس از امشب وارد لیگ نخبگان باشگاه‌های آسیا می‌شوند ولی اوضاع امکانات فوتبال فاجعه است.

فرهیختگان: دیدار تیم‌های استقلال و الغرافه از هفته ابتدایی لیگ الیت در حالی برگزار می‌شود که پیرامون برگزاری این مسابقه از حالا نگرانی‌هایی به وجود آمده که مطمئنا در صورت تحقق هریک از اتفاقاتی که پیش‌بینی می‌شود؛ تبعات آن باعث متضرر شدن استقلال در ادامه رقابت‌های الیت می‌شود.
این در شرایطی است که باشگاه استقلال دو روز قبل به‌طور جدی از هوادارانش درخواست کرد تا در‌صورتی‌که موفق به خرید بلیت نشده‌اند، از حضور در حوالی ورزشگاه محل برگزاری مصاف با الغرافه خودداری کرده؛ چراکه با اعلام مسئولان ‌AFC، ورود افراد بدون بلیت و ایجاد بی‌نظمی در ورزشگاه، تبعات سنگینی برای استقلال دارد.
همچنین این باشگاه درخواست کرد پرتاب اشیا، مواد محترقه و مواردی از این دست می‌تواند منجر به جریمه سنگین استقلال و گرفته شدن حق میزبانی شود. به همین دلیل توجه به این موضوع را در دستورکار خود قرار دهید. 

در این خصوص شنیده می‌شود یک ناظر سختگیر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این دیدار انتخاب شده تا کوچک‌ترین بی‌نظمی و اختلالات به‌وجود آمده پیش و در حین بازی را گزارش کند. این در شرایطی است که بلیت‌فروشی دیدار استقلال و الغرافه در شرایطی از صبح دیروز آغاز شده که از مجموع ظرفیت 12 هزار نفری ورزشگاه فقط 8 هزار صندلی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.
بنا بر اعلام مسئولان برگزاری مسابقه، تنها 8 هزار بلیت برای بازی استقلال و الغرافه به فروش گذاشته شده که تا لحظه تنظیم این خبر حدود 5 هزار بلیت به فروش رفته است. بر این اساس در جریان مسابقه حساس استقلال و الغرافه حدود 4 هزار صندلی خالی خواهد ماند.
البته مطمئنا این تعداد بلیت نیز خیلی زود به پایان رسیده و این پیش‌بینی می‌شود که تعداد زیادی از علاقه‌مندان به استقلال بدون در دست داشتن بلیت برای تماشای دیدار فوق (به سبک بازی‌های داخلی) به‌سمت ورزشگاه حرکت کرده که این اتفاق احتمالا باعث خواهد شد از عصر امروز تجمع زیادی پشت درهای ورزشگاه به‌وجود آمده که این امر مطمئنا ترافیک سنگینی را نیز به همراه خواهد داشت. 

این در شرایطی است که بعد از افتضاح به‌وجود‌آمده بر اثر ترکیدن پست برق در جریان کنفرانس و تمرین دیروز استقلالی‌ها به‌نظر می‌رسد این مساله بیش از پیش ناظران کنفدراسیون آسیا را حساس کرده باشد تا در‌صورتی‌که کمترین ایراد و اشکالی در جریان رقابت امشب دو تیم پیش بیاید، میزبانی را از استقلال برای بازی‌های بعدی سلب کرده و سایر دیدارهای خانگی این تیم را هم به کشور ثالث منتقل کنند.