تاریخ : Sun 15 Sep 2024 - 20:33
کد خبر : 195174
سرویس خبری : جهان شهر

پایگاه‌های صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله

طی بیانیه‌ای اعلام شد؛

پایگاه‌های صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انتشار گزارش‌های اولیه در خصوص زخمی‌شدن چند صهیونیست در پی انفجار پهپاد انتحاری حزب‌الله در داخل یکی از پایگاه‌های صهیونیستی در اطراف رود اردن خبر دادند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی پایگاه «رامیا» را با یک موشک هدایت شونده هدف قرار داده و آن را از بین برده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که مجاهدان آن پایگاه «السماقه» در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با موشک به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در عملیاتی دیگر با سلاح‌های مناسب چند خانه محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «شلومی» را مورد اصابت قرار داد.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی تصاویری را از وقوع آتش سوزی در شهرک شومی در پی اصابت موشک‌های حزب‌الله منتشر کردند. همچنین از ورود یک پهپاد حزب‌الله لبنان به رود اردن در دوردست‌ترین نقطه شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها نوشتند: «بین ساعت ۱۸:۱۱ تا ۱۸:۲۳، آژیرهای هشدار به دلیل نفوذ پهپاد به منطقه جادوت در جنوب دره الحوله فعال شد و یک پهپاد حزب‌الله به این منطقه نفوذ کرد از و بیش از ۱۰ دقیقه بدون رهگیری به پرواز ادامه داد.»

حزب الله در این باره اعلام کرد: «مجاهدان ما با یک اسکادران پهپاد مسلح به مقر گردان نیروهای لشکر جولان در پادگان «یردن» حمله کردند و محل‌هایی را که افسران و نظامیان دشمن در آن مستقر بودند، هدف قرار دادند وباعث کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.»