تاریخ : Sat 14 Sep 2024 - 21:51
کد خبر : 195146
سرویس خبری : ورزش

فولاد  و خیبر امتیازات را تقسیم کردند

اولین برد چادرملو در لیگ برتر

فولاد و خیبر امتیازات را تقسیم کردند

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امشب با سه دیدار پیگیری شد که چادرملو اردکان با یک گل از سد نساجی گذشت.

در بازی‌های امشب فولاد و خیبر امتیازات را تقسیم کردند، چادرملو اردکان از نساجی مازندران میزبانی کرد که این دیدار با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد و در نهایت یزدی‌ها در اولین میزبانی در شهر خود، اولین برد در لیگ برتر را جشن گرفتند. آلومینیوم اراک نیز به مصاف هوادار رفت که این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید، این دیدار هم که قرار بود از ساعت ۱۹ شروع شود به دلیل دیر رسیدن دوربین‌های صدا و سیما با ۳۰ دقیقه تاخیر شروع شد. 

روز گذشته سپاهان با یک گل ملوان را شکست داد تا با چهار برد در صدر جدول قرار بگیرد. شمس آذر قزوین برابر استقلال خوزستان با نتیجه دو بر دو متوقف شد و تراکتور با یک گل مغلوب ذوب آهن شد.

چادرملو اردکان ۱ - ۰ نساجی مازندران 
 تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر مهمان خود تیم نساجی مازندران را شکست داد. تنها گل این مسابقه در دقیقه ۵۳ توسط هادی حبیبی نژاد به ثمر رسید و تلاش تیم میهمان در طول دیدار بی ثمر ماند.

آلومینیوم اراک ۰ - ۰ هوادار تهران
در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر ایران، هوادار در ورزشگاه امام خمینی میهمان آلومینیوم اراک بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فولاد خوزستان ۱ - ۱ خیبر خرم آباد 
فولاد خوزستان و خیبر خرم‌آباد در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه‌ تساوی به پایان رسید.