تاریخ : Sat 14 Sep 2024 - 17:42
کد خبر : 195136
سرویس خبری : ورزش

چند تصویر مشابه اتفاقی که برای هوادار ملوان رخ داد

مدیریت برگزارکنندگان اروپایی برابر حوادث

چند تصویر مشابه اتفاقی که برای هوادار ملوان رخ داد

در دیدار ملوان انزلی و سپاهان اصفهان شب گذشته، یکی از هواداران ملوان دچار ایست قلبی شد و از دنیا رفت. تیم ناظر و برگزارکننده بازی را متوقف نکردند.

فرهیختگان آنلاین: شب گذشته در دیدار ملوان و سپاهان و طی اتفاقی تلخ یکی از هواداران اهل انزلی دچار ایست قلبی شد و از دنیا رفت. این در حالی است که تیم ناظر و برگزارکننده مسابقه در کمال حیرت و بر خلاف عرف فوتبال دنیا، بازی را متوقف نکرد. به بهانه این اتفاق ناگوار بد نیست نیم نگاهی به حوادث اروپایی مشابه آنچه در فولادشهر رخ داد بیندازیم:

1.در فصل ۲۰۲۱ پریمیرلیگ و در جریان دیدار نیوکاسل و تاتنهام، هواداران حاضر در ورزشگاه سنت جینز پارک با سر و صدای خود توجهات را به سکو‌ها و هواداری که دچار حمله قلبی شده بود جلب کردند. سرخیو رگیلون، بازیکن آن روزهای تاتنهام نیز این موضوع را به داور مسابقه اطلاع داد و بازی به صورت موقت لغو شد.

2. در فصل گذشته لالیگا و در جریان تقابل گرانادا و اتلتیک بیلبائو، یکی از هواداران گرانادا دچار ایست قلبی شد و به همین دلیل این مسابقه در ۱۸ متوقف و به زمان دیگری موکول شد.

3. مصاف بارسلونا و کادیز در سال ۲۰۲۲ با حمله قلبی یکی از هواداران میزبان همراه بود. این در هم به دلیل این اتفاق تلخ حدود یک ساعت متوقف و پس آن دوباره از سر گرفته شد.

4.جدال فولام و بلکپول در سال ۲۰۲۲ نیز به سرنوشتی مشابه دچار شد. این مسابقه هم به دلیل حمله قلب هوادار فولام در دقیقه ۴۱ متوقف و بعد از گذشت دقایقی از سر گرفته شد.