تاریخ : Fri 13 Sep 2024 - 22:12
کد خبر : 195103
سرویس خبری : ورزش

هوادار ملوان در دیدار با سپاهان درگذشت

در ورزشگاه فولاد شهر

هوادار ملوان در دیدار با سپاهان درگذشت

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر تحت تاثیر یک اتفاق تلخ قرار گرفت.

در جریان بازی امشب تیم های سپاهان و ملوان بندر اتزلی در ورزشگاه فولادشهر، یکی از هواداران ملوان که در دقیقه ۲۵ بازی دچار ایست قلبی شد و توسط عوامل اورژنس به بیمارستان مطهری فولادشهر انتقال یافت ولی با وجود امدادرسانی اورژانس و بیمارستان شهید مطهری فولادشهر، احیا این هوادار ملوان موفقیت آمیز نبود و بر اثر سکته قلبی درگذشت.

باشگاه فزهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان شامگاه جمعه در پی درگذشت هوادار ملوان در جریان بازی تیم های سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی پیام تسلیتی منتشر کرد. در پیام تسلیت باشگاه فزهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان آمده است، درگذشت هوادار ملوان بندرانزلی را که بر اثر عارضه قلبی و با وجود تلاش تیم پزشکی در بیمارستان به دیار معبود شتافت، خدمت خانواده محترم آن مرحوم، باشگاه ملوان بندرانزلی، هواداران باشگاه ملوان و جامعه هواداری فوتبال تسلیت عرض می‌نماییم، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم، غفران و رضوان و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

 ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان بندرانزلی بیان کرد: «بعد از خبر بدی که شنیدم، چیزی برای توضیح دادن ندارم؛ هیچ بازی مهم‌تر از زندگی نیست.  به خانواده این هوادار و تیم ملوان تسلیت می‌گویم، هواداران ملوان شور و شوق زیادی دارند؛ یکی از آن‌ها را از دست دادیم و بابت این موضوع، تسلیت می‌گویم. چیزی نمی‌توانم بگویم، شادابی فوتبال چیزی نیست زیرا زندگی مهم‌تر است، حرفی ندارم، زندگی مهم‌تر از این حرف‌هاست.»

جزئیات فوت هوادار ملوان از زبان مدیرعامل این باشگاه

غلامرضا امینی در مورد درگذشت هوادار ملوان در جریان دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: «ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان این مرحوم و هواداران محترم ملوان، باید بگویم این ضایعه واقعاً ناراحت‌کننده بود. آقای مرتضی خائفی یکی از هواداران قدیمی و متعصب باشگاه بود که حتی در سن 62 سالگی برای حمایت از ملوان راهی اصفهان شده بود. متأسفانه در دقیقه 20 مسابقه بر اثر ضایعه قلبی این اتفاق تلخ اتفاق افتاد که حال و هوای شهر انزلی و حتی باشگاه سپاهان را اندوهگین کرد.»

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود آمبولانس برای انتقال هوادار ملوان به بیمارستان دیر رسیده است، تأکید کرد: «ما در حال بررسی این موضوع هستیم و نیازمند جزئیات بیشتریم. به هر حال بازی زیرنظر ناظر و بقیه مسئولان امر بوده است و ما تا کسب اطلاعات بیشتر اظهارنظری در این مورد نمی‌کنیم.»

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته بعد از این اتفاق، خاطر نشان کرد: «بعد از بروز این اتفاق من بلافاصله با مدیرعامل باشگاه سپاهان در ارتباط بودم و آقای آذربایجانی در راستای این قضیه تلاش بسیار زیادی کرد که واقعاً جای تشکر دارد. بلافاصله هم باشگاه سپاهان پیام تسلیت صادر کرد که این نشان می‌دهد مدیرعامل سپاهان چقدر انسان شریف و مسئولیت‌پذیری است.»