تاریخ : Fri 13 Sep 2024 - 21:16
کد خبر : 195099
سرویس خبری : ورزش

صدرنشینی سپاهان ادامه  دارد

چهارمین پیروزی شاگردان مورایس

صدرنشینی سپاهان ادامه دارد

تیم فوتبال سپاهان با گل زیبای محمد کریمی از ملوان پیش افتاد و با نتیجه ۱ بر صفر پیروز میدان شد.

تیم سپاهان موفق شد در یک بازی پر از موقعیت که زیبا و جذاب دنبال شد با یک شوت تماشایی اولین شکست را به شاگردان مازیار زارع تحمیل کند. دو تیم با شرایط بسیار خوبی به این بازی رسیده بودند. سپاهان میزبان بازی هر سه دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و ملوان هم با ۷ امتیاز از سه بازی گذشته به این مسابقه آمده بود. 

با این حال عطش سپاهان برای پیروزی با توجه به مهره‌هایی که در اختیار دارد بیشتر بود و فشار روی دروازه حبیب فرعباسی از دقیقه اول بازی شروع شد تا اینکه سرانجام در دقیقه ۴۲ با شوت تماشایی محمد کریمی از پشت محوطه جریمه به ثمر نشست.

سپاهان با پیروزی به رختکن رفت تا تلاش ملوان برای جبران این گل به نیمه دوم کشیده شود؛ جایی که شاگردان مازیار زارع در همان ابتدای نیمه دوم و روی یک حمله با کمک فناوری کمک داور ویدیویی صاحب یک پنالتی شدنمی اما این ضربه را امید نورافکن کاپیتان ملوانان از دست داد و شناخت پیام نیازمند از این بازیکن سبب شد جهت ضربه او را تشخیص بدهد و اجازه ندهد که در دقیقه ۶۰ بازی به تساوی کشیده بشود. 

نمایش سریع و تماشایی دو تیم ادامه داشت و تا سوت پایان مسابقه بارها شاهد ایجاد موقعیت دروازه فر عباسی و پیام نیازمند بودیم که البته سهم حملات سپاهان بیشتر بود ولی در نهایت این مسابقه در شب درخشش سنگربانان دو تیم با همان تک گل محمد کریمی در دقایق پایانی نیمه اول خاتمه یافت تا سپاهان چهارمین پیروزی پیاپی را هم در لیگ برتر ثبت کند و همچنان شکست ناپذیر و مقتدرانه به ماموریت خود برای قهرمانی ادامه بدهد. در سوی دیگر ملوان اولین شکست فصل خود را در ورزشگاه فولادشهر تجربه کرد و پس از ۱۱ سال در اصفهان به سپاهان باخت تا ۷ امتیازی و امیدوار به هفته‌های باقیمانده اصفهان را ترک کند.