تاریخ : Fri 13 Sep 2024 - 10:20
کد خبر : 195078
سرویس خبری : ورزش

برگزاری 3 دیدار از هفته چهارم لیگ با VAR

فعلا 3 ورزشگاه مجهز به دوربین شده است

برگزاری 3 دیدار از هفته چهارم لیگ با VAR

سپاهان – ملوان و شمس‌آذر قزوین- استقلال خوزستان که هر دو مسابقه روز جمعه این هفته برگزار خواهد شد و همچنین در دیدار آلومینیوم اراک و هوادار هم که روز شنبه در اراک برگزار می‌شود از تجهیزات ویدئویی استفاده خواهد شد.

فرهیختگان: هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در حالی از امروز جمعه 23 شهریورماه آغاز خواهد شد که تیم‌های پرسپولیس و استقلال به‌خاطر آغاز لیگ قهرمانان نخبگان استراحت خواهند کرد تا در شرایط بهتری روز دوشنبه هفته آینده به مصاف رقبای آسیایی خود بروند اما بنا به تصمیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ سه دیدار از هفته چهارم مسابقات لیگ با تجهیزات ویدئویی برگزار خواهد شد.

سپاهان – ملوان و شمس‌آذر قزوین- استقلال خوزستان که هر دو مسابقه روز جمعه این هفته برگزار خواهد شد و همچنین در دیدار آلومینیوم اراک و هوادار هم که روز شنبه در اراک برگزار می‌شود از تجهیزات ویدئویی استفاده خواهد شد. اینکه بازی حساس تراکتور و ذوب‌آهن در بین این بازی‌ها قرار نگرفته در نوع خودش قابل‌توجه است.

اما همان‌طور که پیش از این در خبرها داشتیم فدراسیون فوتبال به‌خاطر اختلاف با صداوسیما به باشگاه‌ها پیشنهاد داد برای پوشش‌دهی بهتر از تجهیزات ویدئویی سه دوربین تهیه کرده و در اختیار اتاق VAR قرار دهند. در همین راستا باشگاه‌های آلومینیوم اراک، شمس‌آذر قزوین برای دو ورزشگاه امام خمینی اراک و سردار آزادگان قزوین این دوربین‌ها را تهیه کردند. دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن هم که فعلا در ورزشگاه فولاد شهر مشترکا میزبان‌اند هم این ورزشگاه را مجهز به دوربین‌های لازم کرده‌اند.

بقیه باشگاه‌ها نیز قرار است ورزشگاه‌های محل میزبانی خود را مجهز به این دوربین‌ها کنند تا بازی‌های آنها هم از هفته‌های بعد با VARبرگزار شود. ناگفته نماند پرسپولیس و استقلال هم که قرار است در شهر قدس میزبان رقبای داخلی و آسیایی خود باشند باید مشترکا دوربین‌های لازم را خریداری کنند.