تاریخ : Wed 11 Sep 2024 - 19:20
کد خبر : 195042
سرویس خبری : ورزش

سقف بودجه باشگاه‌ها با تصمیم هیات رئیسه افزایش پیدا کرد

اختصاصی «فرهیختگان»

سقف بودجه باشگاه‌ها با تصمیم هیات رئیسه افزایش پیدا کرد

طبق شنیده‌های «فرهیختگان» با مصوبه ویژه فدارسیون فوتبال برای چهار باشگاه آسیایی، سقف بودجه باشگاه‌ها با تصمیم هیات رئیسه افزایش پیدا کرد.

فرهیختگان آنلاین: مهلت ثبت نام بازیکنان باشگاه‌های  ایرانی حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ الیت در شرایطی امشب به پایان می‌رسد که در ساعات پایانی هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مصوبه‌ای مهم، با افزایش سقف بودجه باشگاه‌های آسیایی موافقت کرده است و به این ترتیب مشکل بزرگ باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان خود حل خواهد شد.

این مصوبه با ورود مستقیم مهدی تاج برای کمک به باشگاه‌های آسیایی و همراهی هیات رییسه انجام شد و به این ترتیب مشکل بسیار بزرگ باشگاه های آسیایی برای ثبت قرارداد بازیکنانشان حل خواهد شد.

جزئیات افزایش سقف‌بودجه به شرح زیر است؛
پرسپولیس و استقلال نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا یک و نیم میلیون دلار 
سپاهان و تراکتور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، یک میلیون دلار 

گفتنی است؛ فشردگی مسابقات و سرمایه‌گذاری هنگفت رقبای آسیایی شرایطی را فراهم کرد که  مدیران فدراسیون برای کمک بیشتر به باشگاه‌های ایرانی، بتوانند بدون بحران و مشکل خاصی قرارداد بازیکنان خود را برای آماده کردن لیست نهایی ثبت کنند.

در این رابطه باید منتظر اطلاع رسانی رسمی فدراسیون فوتبال باشیم.  طبق شنیده‌ها شاید حتی فضا به سمتی برود که برای کمک بیشتر به نمایندگان فوتبال ایران در آسیا، حتی یک یا دو سهمیه بیشتر برای جذب بازیکن هم در اختیار آنها قرار بگیرد تا از نظر تعداد بازیکن ثبت نامی فاصله با رقبای آسیایی کمتر شود.

گفتنی است؛ قوانین مصوب شده امسال، عملا فضایی را به وجود آورده بود که باشگاه‌های ایرانی به صورت اتوماتیک بازیکنان کمتری نسبت به رقبای خود داشته باشند.