تاریخ : Wed 11 Sep 2024 - 10:40
کد خبر : 195023
سرویس خبری : ورزش

همه خواسته‌های نکونام از استقلال تا قبل از دیدار با الغرافه

از حل مشکل کادرفنی تا تعیین‌تکلیف لیست آسیایی

همه خواسته‌های نکونام از استقلال تا قبل از دیدار با الغرافه

جواد نکونام در دیدار با شهریاری خواستار حل مشکلات تیم قبل از بازی با الغرافه شد و به ویژه بر ضرورت جذب دو مدافع میانی و تأمین پیش‌پرداخت قرارداد بازیکنان تأکید کرد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال درحالی دوشنبه هفته آینده اولین دیدار خود را در لیگ قهرمانان الیت برگزار خواهد کرد که دوشنبه‌شب گذشته احمد شهریاری، رئیس هیات‌مدیره باشگاه و نماینده هلدینگ خلیج‌فارس در این باشگاه به‌منظور حمایت از کادر فنی و در راس آنها جواد نکونام در جریان دیدار تدارکاتی استقلال و گل‌گهر حاضر شده تا به این ترتیب این اتفاق پایان بخش شایعات اخیر و تاییدی بر ماندگاری جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها باشد. این درحالی است که استقلالی‌ها باید دوشنبه هفته آینده اولین دیدار خود مقابل الغرافه را درحالی برگزار کنند که هنوز این تیم با مشکلات بسیاری مواجه است که بر همین اساس نکونام دوشنبه‌عصر ضمن دیدار با شهریاری از وی درخواست کرده این مشکلات تا قبل از دیدار مقابل نماینده قطر حل‌وفصل شود. طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» پس از فسخ قرارداد با بازیکنانی مانند ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان و همچنین دستیاران جواد نکونام در کادر فنی به‌خاطر مشکلات و محدودیت‌های مربوط به سقف بودجه، نکونام از باشگاه درخواست کرده است تا در اولویت اول مشکلات مربوط به جای خالی دو مدافع میانی در تیمش که احتمالا یکی از آنها محمدحسین مرادمند خواهد بود و دستیارانش برای همراهی این تیم برای بازی دوشنبه پیش رو رفع شود. همچنین نکونام درخواست کرده هرچه سریع‌تر مقدمات حضور مهدی هاشمی‌نسب، یوسو دستیار اسپانیایی و یک دستیار پرتغالی که چندی پیش درخواست اضافه شدن او را داده بود، فراهم شود. 
سرمربی استقلال ضمنا این درخواست را هم مطرح کرده که پیش‌پرداخت قرارداد بازیکنان طی مدت چند روز آینده و قبل از اولین دیدار این تیم در لیگ الیت تامین و به حساب آنها واریز شود. همچنین در بحث جذب بازیکن درخواست بازگشت منتظر محمد و ثبت او در لیست زیر ۲۵ ساله‌ها و از سوی دیگر جذب کریم انصاری‌فرد نیز توسط سرمربی استقلال مطرح شده است. گفتنی است امروز آخرین فرصت برای ارسال لیست آسیایی باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ الیت خواهد بود که به این منظور نکونام درخواست کرده هرچه سریع‌تر نسبت به ورود بازیکنانی که با آنها فسخ قرارداد شده و جذب بازیکنان جدید به‌منظور تقویت تیم اقدام شود تا لیست آسیایی استقلال هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود.