تاریخ : Tue 10 Sep 2024 - 10:12
کد خبر : 194986
سرویس خبری : ورزش

فقط وقت استقلال تلف شد

از دست رفتن فرصت آماده‌سازی آبی‌ها؛

فقط وقت استقلال تلف شد

نکونام در استقلال ماندنی شد؛ بهتر بود از همان ابتدای ایجاد شایعه‌های مختلف پیرامون نیمکت استقلال، مدیران این تیم با حمایتی سفت و سخت از کادرفنی و سرمربی تیم‌شان جلوی فرصت‌سوزی این تیم را در آستانه رقابت‌های آسیایی می‌گرفتند و با دست خود حاشیه را به تیم تزریق نمی‌کردند.

فرهیختگان: جواد نکونام در استقلال ماندنی شد؛ خبری که شنیدن آن قابل انتظارترین خبر‌ بود‌. بعد از اتفاقات اخیر و شایعاتی که درباره کنار رفتن این چهره از هدایت آبی‌ها‌ می‌توانست منتشر شود. تصمیمی همراه با عقلانیت که سرمربی تیم نایب‌قهرمان فصل قبل را در این تیم ماندگار کرده و به او فرصت داد تا برای بازسازی فنی و روحی تیمش زمان مناسبی را احتمالا در دراز مدت داشته باشد.

این در شرایطی است که این اتفاقات در حالی رخ داد که نکونام بعد از تعطیلات فیفادی فرصت کمی برای بازسازی داشته، چراکه این بار تیمش باید در رقابت مهمی برابر الغرافه از سری رقابت‌های لیگ الیت به میدان برود. چه‌بسا در شرایطی که برکناری نکونام تصمیمی عقلانی به نظر نمی‌رسید، بهتر بود از همان ابتدای ایجاد شایعه‌های مختلف پیرامون نیمکت استقلال، مدیران این تیم با حمایتی سفت و سخت از کادرفنی و سرمربی تیم‌شان جلوی فرصت‌سوزی این تیم را در آستانه رقابت‌های آسیایی می‌گرفتند و با دست خود حاشیه را به تیم تزریق نمی‌کردند.

حالا باید تاکید کنیم اگر آبی‌پوشان نتوانند نتیجه دلخواه را در نخستین دیدار آسیایی خود کسب کنند، نمی‌تواند بی‌ارتباط با فضای به وجود آمده و نشات‌گرفته از اقدام آماتور و خبرسازی‌هایی باشد که بدون شک مدیران باشگاه و هلدینگ در آن نقش اصلی را ایفا کردند.