تاریخ : Mon 09 Sep 2024 - 12:10
کد خبر : 194957
سرویس خبری : جامعه

ماجرای توقف شستشوی اموات در بهشت زهرا (س) چه بود؟

روایتی از تجمع صبح امروز غسال‌ها؛

ماجرای توقف شستشوی اموات در بهشت زهرا (س) چه بود؟

از صبح امروز در خبری اعلام شد که درپی تجمع و تحصن غسال و غساله‌ها در محل عروجیان بهشت زهرا(س) شستشوی اموات متوقف شد.

خبرگزاری تسنیم در خبری نوشت: از صبح امروز درپی تجمع و تحصن غسال و غساله‌ها در محل عروجیان بهشت زهرا (س) شستشوی اموات متوقف شده است. براساس پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، این افراد (غسال و غساله‌ها) به دلیل عدم ارائه تسهیلات رفاهی از سوی بهشت زهرا (س) از صبح امروز تجمع کرده‌اند.

با این حال خبرگزاری شهر در واکنش به این خبر گزارش داد: «معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) با حضور در جمع کارکنان این سازمان پای درد دل برخی کارکنان این سازمان نشسته و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات صادر کرد. کارکنان این مجموعه پس از حضور معاون عروجیان، به بیان خواسته‌های خود پرداختند. معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا پس از استماع خواسته‌های کارکنان این مجموعه دستورات لازم را جهت رفع مشکلات کارکنان صادر کرد. هم اکنون روند انجام خدمات رسانی در مجموعه بهشت زهرا عادی است و اخبار منتشر شده در فضای مجازی تناسبی با روند خدمات دهی در حال حاضر در این مجموعه ندارد.»

مسؤول روابط عمومی بهشت زهرا نیز به خبرنگار مهر گفت: تجمع به دلیل مطالبات رفاهی غسال‌ها بوده و شرایط برای این افراد توضیح داده شد و این عزیزان قانع شدند. شست‌وشوی اموات اکنون در بهشت زهرا (س) به روال عادی برگشته است. البته زمان تجمع موردی از اموات برای شست‌و شو نبوده است.