تاریخ : Wed 04 Sep 2024 - 19:47
کد خبر : 194789
سرویس خبری : ورزش

پرنده کوچک خوشبختی بر شانه‌های مرتضی

سرنوشتی که پس از حضور در «ماه عسل» شیرین شد؛

پرنده کوچک خوشبختی بر شانه‌های مرتضی

سرنوشت مرتضی مهرزاد، سوپراستار والیبال نشسته ایران پس از حضور در برنامه «ماه عسل» تغییر بسیاری کرد و باعث شد او موفق به کسب افتخارات بی‌شماری شود.

مرتضی مهرزاد دو متر و چهل و هفت سانتی‌متر قد دارد ولی بختش تا ۲۲ سالگی و تا قبل از حضور در برنامه‌ «ماه عسل» به اندازه قدش بلند نبود. امّا همه‌چیز به یک‌باره تغییر کرد و زندگی مرتضی بعد از حضور در جعبه جادو به‌طور کامل دگرگون شد. 

او که تا پیش از این به دلیل رشد غیرقابل کنترل قدش و تصادف در پانزده سالگی به یک انسان مغموم و افسرده تبدیل شده بود با ورود به رشته والیبال نشسته رفته‌رفته قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کرد. حال این پرنده کوچک خوشبختی بود که جایی امن‌تر از شانه‌های مرتضی برای نشستن و تکیه زدن پیدا نمی‌کرد.  

مرتضی مهرزاد اکنون سوپراستار تیم ملّی والیبال نشسته ایران است و می‌خواهد با یاری هم‌تیمی‌هایش کشور ما را به یک طلای خوش‌رنگ دیگر در این آوردگاه مهم بین‌المللی برساند. زندگی و اوج و فرودهای مرتضی مهرزاد در طول آن آنقدر جذاب و دراماتیک است که دستمایه یک فیلم سینمایی قرار بگیرد و داستان موفقیت در دل این خاک را با وجود محدودیت‌ها و محرومیت‌های گوناگون برای تمام فرزندان ایران‌زمین معنا کند.