تاریخ : Wed 04 Sep 2024 - 13:05
کد خبر : 194777
سرویس خبری : جامعه

قهرمان بوکس ایرانی به قتل رسید

شب گذشته؛

قهرمان بوکس ایرانی به قتل رسید

عیسی گل‌محمدی، عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون بوکس ایران شب گذشته به قتل رسید.

عیسی گل‌محمدی قهرمان و پیشکسوت بوکس شب گذشته به شکل هولناکی در باغ شخصی خود در سفیدار از توابع رباط کریم استان تهران به قتل رسید.

محمدرضا گل‌محمدی فرزند عیسی گل‌محمدی ضمن تأیید این خبر اعلام کرد که پدرش با  با شلیک ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو به قتل رسیده است. او همچنین گفت که ابعاد مختلف این قتل توسط ماموران اداره آگاهی در حال بررسی است.

عیسی گل‌محمدی مسئولیت هیئت بوکس استان آذربایجان شرقی را برعهده داشت و عضو هیئت رئیسه، سخنگوی فدراسیون بوکس و سرپرست تیم امید کشورمان بود.

این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه بوکس تسلیت می‌گوییم.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم درباره قتل گل‌محمدی گفت: «نگهبان باغ در حین بازجویی از جزئیات این حادثه پرده برداشت و گفت که دو زن به همراه مقتول که از ورزشکاران و مربیان اسبق تیم ملی بوده به باغ شخصی آمدند. نگهبان در بازجویی به شنیده شدن صدای شلیک گلوله اشاره کرده و با حضور در باغ مشاهده کرده دو زن به مقتول با سلاح گرم شلیک کرده و گوشی مقتول را با خود برده‌اند.»

او افزود: «قاتلین پس از به قتل رساندن این ورزشکار و مربی بوکس متواری شدند، اما پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی در پی قاتلین است و پس از دستگیری جزئیات آن از طریق رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی منتشر خواهد شد.»

منبع: تسنیم