تاریخ : Tue 03 Sep 2024 - 15:56
کد خبر : 194753
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

توضیحات طرف دعوای صابر ابر درباره ادعا‌های او

«یک پرونده معمولی موجر و مستأجر است»؛

توضیحات طرف دعوای صابر ابر درباره ادعا‌های او

بهادر برزگر، طرف دعوای صابر ابر به ادعاهای مطرح شده توسط این بازیگر مبنی بر ایجاد مزاحمت‌های گاه‌ و بی‌گاه توسط او پاسخ داد.

در پی انتشار مطالبی در خصوص دعوای بین صابر ابر و فردی به نام "ب - ب" که البته نام کامل او تا کنون منتشر نشده بود، وی با معرفی خود، توضیحاتی را ارسال کرده است. بهادر برزگر، طرف دعوای صابر ابر درخصوص ادعاهای مطرح شده توسط این بازیگر مبنی بر ایجاد مزاحمت‌های گاه‌ و بی‌گاه توسط وی نوشت: 

بنده بنا ندارم جوابیه حاضر را به شیوه آقای ابر به صحنه‌ای برای جلوه‌فروشی و مظلوم‌نمایی تبدیل سازم تا بلکه به ضرب هوچیگری و شانتاژ در فضای مجازی، پرونده یک دعوای حقوقی معمول میان موجر و مستاجر و مشاجرات ایشان -که آنهم منشایی جز زیاده‌خواهی و فرصت‌طلبی شخص آقای ابر ندارد- را به موضوع امنیت در سطح کلان جامعه، پیوند زده و با سیاه‌نمایی نسبت به وضعیت امنیت کشور، موجی از نگرانی و احساس ناامنی را در میان شهروندان به راه بیندازم.

ماجرای مذکور مانند تمامی دعاوی مطرح در سطح محاکم صرفاً یک دعوای حقوقی بر سر منافع مادی است که نزدیک به ۵ سال به درازا کشیده و اکنون آقای ابر در صدد است با سوء‌استفاده از شهرت عمومی خود، مرجع قضایی را برای صدور حکم به نفع خویش، تحت فشار قرار دهد.

در گذشته نیز ایشان با تمسک به همین روش به قاضی پرونده چنین القا کرده بود که  یک هنرمند شناخته‌شده بین‌المللی است تا آنجا که قاضی محترم در متن رای صادره ضمن اشاره صریح به شهرت جهانی آقای ابر؟ هرگونه مراجعه اینجانب به ایشان و حتی مجاورت با وی را برای مدت ۲ سال ممنوع و مستوجب مجازات دانسته‌اند‌، تا به‌زعم ایشان مبادا ایجاد مزاحمت احتمالی از سوی اینجانب، موجب بدنامی کشور در سطح بین‌المللی گردد.
حکم ناعادلانه‌ای که اگرچه در مرحله تجدید نظر نقض گردید لیکن به روشنی مبین تاثیر پذیری دادگاه از این قبیل شانتاژ‌ها و غوغاسالاری ایشان است.

 

منبع:عصر ایران