تاریخ : Sat 31 Aug 2024 - 19:33
کد خبر : 194669
سرویس خبری : ورزش

پرسپولیس جانشین ورزشگاه آزادی را معرفی کرد

برای میزبانی لیگ نخبگان آسیا؛

پرسپولیس جانشین ورزشگاه آزادی را معرفی کرد

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، با توجه به اینکه زمان اتمام پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی و بازگشایی مجدد آن مشخص نیست، ورزشگاه‌های جانشین را جهت میزبانی بازی‌های خانگی لیگ نخبگان آسیا معرفی کرد.

پرسپولیس در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان باید در تاریخ نهم مهرماه از پاختاکور در ایران میزبانی کند و این درحالی است که به دلیل بازسازی ورزشگاه آزادی نه میزبان بازی استقلال در این رقابت‌ها مشخص است و نه استادیومی که قرار است سرخ‌پوشان فوتبال ایران از حریف خود پذیرایی کنند.

در این شرایط و در فاصله یک ماه مانده تا بازی برابر پاختاکور، باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به فدراسیون ارسال کرده و دو ورزشگاه مورد نظر خود را برای بازی با نماینده ازبکستان اعلام کرده است. بر این اساس مدیران پرسپولیس دو ورزشگاه امام رضا و شهرقدس را انتخاب کرده‌اند.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس منتشر کرده است: «این باشگاه با توجه به شرایط اعلامی از سوی فدراسیون فوتبال و مسئولان امر در بازسازی ورزشگاه آزادی، دو ورزشگاه را برای انتخاب یکی از آن‌ها به عنوان ورزشگاه دوم جهت میزبانی بازی‌های خانگی لیگ نخبگان آسیا معرفی کرد.»

در ادامه توضیحات باشگاه پرسپولیس به فدراسیون آمده است: «باشگاه پرسپولیس با توجه به این که زمان اتمام پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی و بازگشایی مجدد آن، هنوز مشخص نیست با توجه به نامه ارسالی فدراسیون فوتبال برای معرفی و پیشنهاد ورزشگاه دوم، دو ورزشگاه امام رضا و ورزشگاه شهدای شهر قدس را برای این منظور معرفی کرد.»