تاریخ : Sat 31 Aug 2024 - 18:43
کد خبر : 194666
سرویس خبری : ورزش

جوانمردی: با صبوری و اعتماد به نفس به طلا رسیدم

اولین مدال طلای کاروان فرزندان ایران؛

جوانمردی: با صبوری و اعتماد به نفس به طلا رسیدم

قهرمان پاراتیراندازی ایران پس از کسب طلای پارالمپیک پاریس، گفت: در رشته ما، کمی صبوری و اعتماد به‌نفس شما را به نتیجه مطلوب می‌رساند. خوشحالم امروز به مدالی که در نظرم بود، دست یافتم.

ساره جوانمردی قهرمان پاراتیراندازی ایران پس کسب مدال طلای پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، اظهار داشت: «مسابقات پارالمپیک همیشه بالاترین سطح را دارد و من برای بار چهارم در این مسابقات شرکت می‌کردم و خوشبختانه طلای تپانچه ۱۰ متر را کسب کردم که پنجمین مدال پارالمپیکی من بود. سطح رقابت مثل همیشه بالا و سنگین بود خوشحالم که مدالم را تکرار کردم.»

جوانمردی در پاسخ به این سئوال که در اغلب اوقات فینال از حریف ترک عقب بود و این یک تاکتیک از سوی او به نظر می رسید که در راندهای پایانی کار را یکسره کند، گفت: «تیراندازی یک دوئل است که باید در آن صبور باشی تا نتیجه بگیرید. در پاراتیراندازی این اتفاق زیاد رخ می‌دهد، به ویژه در فینال‌ها که این مهارت تیرانداز را نشان می‌دهد. کمی صبوری و اعتماد به نفس شما را به نتیجه مطلوب می رساند. خوشحالم تاکتیک من جواب داد و به مدالی که می‌خواستم، رسیدم.»

قهرمان پارالمپیک پاریس درباره برنامه‌اش برای کسب مدال دوم، گفت: «من همه تلاشم را خواهم کرد. قبلا هم تجربه گرفتن مدال ۵۰ متر خفیف را داشته ام و رکورددار این رشته هستم و امیدوارم باز هم مدال این رشته را کسب کنم.»

مریم کاظمی‌پور، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان پس از کسب اولین مدال طلای کاروان ایران توسط ساره جوانمردی، اظهار داشت: «خدا را شکر اولین طلای کاروان کسب شد و امیدواریم این افتخار آفرینی‌ها ادامه داشته باشد. خوشبختانه اولین مدال و اولین طلای کاروان را هم جوان‌ترین و با تجربه‌ترین دختران‌مان کسب شد.»

وی ادامه داد: «امیدواریم اتفاقات خوبی که در پارالمپیک ۲۰۲۴ توسط دختران کشورمان افتاده، نویدبخش روزهای خوبی باشد.»

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: «این پیروزی‌ها را به محضر امام زمان (عج) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تبریک می‌گوییم. بچه‌ها حدود ۱۰ روز قبل خودشان را در مراسم بدرقه شیرین در مشهد بیمه کردند و امیدواریم با این مدال‌ها دل مردم ایران شاد شده باشد.»