تاریخ : Fri 30 Aug 2024 - 22:15
کد خبر : 194630
سرویس خبری : ورزش

فولاد قربانی پرسپولیس شد

گل‌محمدی مغلوب گاریدو؛

فولاد قربانی پرسپولیس شد

پرسپولیس در یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز با دو گل، فولاد را شکست داد و نخستین برد فصل خود را جشن گرفت.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، میزبان فولاد خوزستان بود. دو تیم بازی جذاب و هیجان‌انگیزی را به نمایش گذاشتند و هواداران پرسپولیس نیز استقبال خوبی به عمل آوردند.

شاگردان گاریدو که در دو بازی ابتدایی لیگ مقابل ذوب آهن و تراکتور با تساوی یک-یک متوقف شده بودند در این بازی به شدت در پی اولین پیروزی فصل مقابل تیم یحیی گل‌محمدی بودند و به این هدف با پیروزی دو گله دست پیدا کردند‌‌. یحیی گل‌محمدی که شناخت خوبی از شاگردان سابق خود داشت، تیمش را با توپ پر به زمین فرستاد و فولاد در دقایق ابتدایی نیمه اول سوار بر بازی بود. پرسپولیس در این نیمه کمی سردرگم نشان می‌داد و از موقعیت‌های معدود خود استفاده نکرد و بازی بدون گل در ۴۵ دقیقه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم گاریدو با فرستادن خدابنده‌لو به زمین نبض میانه میدان را در دست گرفت و گره بازی برای پرسپولیس سرانجام در دقیقه ۶۵ توسط اوستون ارونوف باز شد.

در شرایطی که پرسپولیسی‌ها نگران از دست رفتن برد ارزشمندشان بودند با گل وحید امیری در دقیقه ۸۲، خیال این تیم راحت شد و یحیی گل‌محمدی مقابل تیم سابق خود طعم اولین شکست فصل را چشید.