تاریخ : Mon 26 Aug 2024 - 10:23
کد خبر : 194460
سرویس خبری : ورزش

یامگا نه ضربه سر می‌زند و نه زاویه دید مناسبی دارد

شرایط سخت ستاره فرانسوی استقلال؛

یامگا نه ضربه سر می‌زند و نه زاویه دید مناسبی دارد

یامگا، ستاره فرانسوی استقلال فعلا شرایط سختی برای بازی کردن دارد تا جایی که نه ضربه سر می‌زند نه زاویه دید مناسب دارد.

فرهیختگان: با داغ شدن اخبار درخصوص کوین یامگا، مدافع هافبک فرانسوی استقلالی‌ها و موضوع انتقال احتمالی این بازیکن به تیم‌های دیگر این مساله عنوان شد که چرا نکونام درحالی‌که برخی ادعاها حاکی است که این بازیکن حتی شرایط بازی را پیدا کرده (براساس اخباری با محوریت انتقال به تیم‌های لیگ برتری مانند آلومینیوم) از وی در جمع آبی‌پوشان برای فصل جدید رقابت‌های داخلی و آسیایی بهره نمی‌برد؟

این در حالی است که دکتر زارع، پزشک استقلال روز گذشته در گفت‌وگویی مفصل با رسانه رسمی این باشگاه درخصوص وضعیت یامگا به صحبت پرداخته و درمورد شرایطی که این بازیکن برای بازگشت به میادین دارد اوضاع او را تشریح کرد.

زارع در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش اظهار داشت: «باید بپذیریم که چشم یکی از ارکان اصلی شاخصه‌های یک فوتبالیست حرفه‌ای است. به هرحال بازیکن است و شاید در طول بازی ناخودآگاه محتاط‌تر بازی کند. باید این موضوع در جریان مسابقات اثبات شود. من شخصا به او توصیه کردم در سطحی پایین‌تر که حساسیت کمتری وجود دارد فوتبال بازی کند تا خودش را محک بزند و ببیند که تاثیر آن اتفاق روی بازی او چگونه خواهد بود و آیا تاثیری می‌گذارد یا نه. در واقعیت سرمایه‌گذاری روی بازیکنی با این شرایط در لیگ نخبگان و جایی مثل استقلال که انتظارات بالاست، کار سختی است.»

همه اینها در حالی هستند که پیرو صحبت‌های دکتر زارع از تمرینات استقلال خبر می‌رسد یامگا با وجود همراهی با سایر آبی‌پوشان در تمرین اما هنوز به‌واسطه آسیب‌دیدگی که برای او ایجاد شد، همچنان دید کافی ندارد، ضمن اینکه به‌وضوح مشخص است که این بازیکن در تمرینات با احتیاط بیشتری کار کرده و کمتر برای تصاحب یا حفظ توپ درگیر می‌شود.

نکته دیگر اینکه یامگا در موقعیت‌های لازم حتی از زدن ضربه سر نیز ممانعت به عمل آورده و این بدان معناست که یامگا هنوز برای بازگشت به میدان و همراهی استقلال هنوز مشکلات زیادی دارد.